vaness Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 tenk om livet kunne vært en dans på roser uten de stikkende tornene tenk om verden kunne være som i en boble hvor alle var lykkelige tenk om vi kunne fanget all ondskapen i en liten fyrstikkeske og aldri sluppet den ut igjen tenk om jeg hadde blitt hjemme den kvelden, om jeg hadde gitt blaffen i han et lite øyeblikk, men isåfall, hadde livet blitt bedre, hadde han ikke forsatt å leve livet mitt for meg og senere latt meg få føle smaken av svik? tenk om jeg kunne knipse og føle meg bedre tenk om tårene var av glede tebk om du og jeg hadde all makt på himmel og på jord, hva ville vi gjort da? kunne vi gjort noe annerledes? uten at vi ble overgripere selv? tenk om verden kunne være god å leve i, og alle fikk som de fortjente tenk om vi ike trengte dette stedet tenk om.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143053-tenk-om/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose uten torner Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 du fokuserte litt mere på rosene enn tornene:) Tenk et øyeblikk på de gangene du har hatt det godt og lykkelig og ta tak i det...i steden for tornene som stikker i deg! Du kan knipse, men da må du knipse _ham_ bort og gi plass til deg selv! Dine tanker og følelser om dersom at hvis jeg hadde blitt hjemme den kvelden er en dårlig unnskyldning for at han skal fortsatt frarøve deg livet og friheten?! Kanskje var det en dag/kveld/natt av ditt liv...hvorfor skal det berøve deg fra alle dager/kvelder/netter som ligger fremfor deg! -Akkurat det, er det _du_ som bestemmer...Du tillater ham å være med i livet ditt! Livet er verdt å leve til det ytterste...for de fleste av oss, så vet vi ikke hva som kommer etter...uansett hva som har skjedd i fortid. Livet er her og nå..og du fortjener ikke å leve i en boble. Du er et selvstendig menneske, med dine egne tanker, følelser og personlighet. Alt dette danner deg i dag, og skal respekteres av alle i din nærhet! For å finne det, må du slippe taket i dersom/hvis...og akseptere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143053-tenk-om/#findComment-903600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.