Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere år hatt problemer med hodebunnen. Jeg slet tidligere mye med tørrr hodebunn, noe som har utviklet seg til mer vanlig flass. Jeg klør mye i perioder, og flasser kraftig av. Har også begynt å få kviser og sår i hodebunnen, Har prøvd mange shampoer gjennom tidene, men ingen hjelper lengre. Den senere tiden har jeg også fått tørr hud som flasser av i øyenbryn/ skjegg, og også i øreganger. Har noen lignede plager, og i så fall gode råd til behandling/ gode shampoer/kremer eller lignende??

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Anbefaler deg å gå til frisør og få en shampoo som passer til ditt hår. Jeg hadde samme problemet som deg og fikk en shampoo for tørr og sensibel hodebunn. Veldig bra.

Parfymerier og apotek har også veldig gode ansiktskremer for menn. Anbefaler deg å satse på skikkelige merker, det er dyrere i innkjøp men rekker mye lenger.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...