Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

En Retzom påske ønskes deg og dine. Jeg håper østen kommer til å hjemsøke deg inntil du innfinner deg mellom wunderbaum og bordellrosa plysj, i hjertet av blodråneland.... måtte det bli Retzomt inntil du finner deg selv *s*

Selv har jeg nettopp avsluttet en ny episode av ER Emergency Rescue.. på Discovery. Jeg er rystet i min sjel, mine altfor mange kilo og helt inn i mine innvoller...

:skurre:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143078-retz/#findComment-903177
Del på andre sider

En Retzom påske ønskes deg og dine. Jeg håper østen kommer til å hjemsøke deg inntil du innfinner deg mellom wunderbaum og bordellrosa plysj, i hjertet av blodråneland.... måtte det bli Retzomt inntil du finner deg selv *s*

Selv har jeg nettopp avsluttet en ny episode av ER Emergency Rescue.. på Discovery. Jeg er rystet i min sjel, mine altfor mange kilo og helt inn i mine innvoller...

:skurre:

Østens mystikk får jeg utforske på et senere tidspunkt. Nå har jeg nok med å utforske skuffer, skap, kister, bokhyller, verktøyskrin, do-cisternen, søppelbøtta osv osv på jakt etter eventuelt gjenglemt påskegodt.

God påske til deg også, gamlemor!

:leter frenetisk videre:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143078-retz/#findComment-903275
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...