Gå til innhold

Søskenkjærlighet


søsteren din

Anbefalte innlegg

søsteren din

Til min kjære bror.

Nå skal du snart reise, og jeg vet du aldri kommer tilbake. Det gjør så vondt å vite at du har valgt å stenge meg ute, når jeg vet du trenger meg.Jeg har tenkt så mye på oss to i det siste, hvordan vi vokste opp og alt vi har gått igjennom. Vi har alltid kunnet prate med hverandre, grått og skrattet.

Vi har vært igjennon så mye, skillsmissen til mor og fra, sykdommen min, vi kjempet også når du ruset deg og vi klarte det også. Jeg ser også at du har det vondt nå, men hvorfor er du for stolt til å gjøre noe? Du sier du har det bra innimellom og det tror jeg men man skal ikke leve slik du gjør, man skal ikke finne seg i å bli kaldt stygge navn, man skal ikke finne seg i at mye blir knust fordi du måtte være en time ekstra på jobb. Det er heller ikke normalt at du må hjem i pausen på jobb, og heller ikke få komme på besøk til venner og familien din. Du får høre at du er en egoist , selv når du gjør alt for denne jenta. Du kjøpte hus, bil og alt til henne slik at hun skulle ha det bra, men fikk bare høre hviken dust du var. Du kom til meg og sa hvordan du følte det, og jeg fikk så vondt i hjerte mitt, for slik fortjener du ikke. Nå prater du ikke til meg mer, du hilser ikke på meg , for du får ikke lov og jeg kan ikke forstå at du kan høre på henne, for jeg aner ikke hva jeg har gjort galt.

Nå skal dere flytte, langt bort, til ett annet land, slik at du blir borte for alltid. Det er jo slik hun vil ha det.

Jeg håper du får det livet du ønsker, og at virkelig blir lykkelig.

Er utrolig gld i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var veldig likt en familie jeg hadde svært nære bånd til for noen år siden.

I tillegg mistet jeg min egen bror i år. Han var også min beste venn.

Jeg ønsker bare å fortelle deg at jeg føler med deg, og ønsker både deg og broren din alt godt.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søsteren din

Dette var veldig likt en familie jeg hadde svært nære bånd til for noen år siden.

I tillegg mistet jeg min egen bror i år. Han var også min beste venn.

Jeg ønsker bare å fortelle deg at jeg føler med deg, og ønsker både deg og broren din alt godt.

Klem fra

Hei.

Takk for svar.

Trist å høre at du mista broren din *klemz*

Håper det ble en lykkelig slutt til den familien du kjenner.

Trenger råd om hva vi kan gjøre :-)

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Takk for svar.

Trist å høre at du mista broren din *klemz*

Håper det ble en lykkelig slutt til den familien du kjenner.

Trenger råd om hva vi kan gjøre :-)

Klemz

Det er ikke så lett å gi deg råd her.

I den familien jeg selv godt kjenner, så var det "broren" som til slutt forstod at han ble utnyttet. Men han måtte selv finne ut av det, for det var ikke mulig å få han til å høre på "gode og vennlige råd" fra andre.

Jeg tror det viktigste er å la han få vite at du/dere er der for han uansett hva han velger å gjøre, slik at han vet at han når som helst kan "komme tilbake" til dere igjen.

Lykke til!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...