Gjest Hertigen Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Hei, Kanskje noen her sliter med det samme som meg og har forslag til hva jeg kan gjøre. Jeg sliter med ekstra-hopp på hjertet, dvs, at hjertet slår både raskere og mye hardere i noen få sekunder før det roer seg igjen. Så begynner det som regel på igjen etter noen sekunder, før det kan forsvinne opptil flere timer. Det kjennes ut som et kraftig dunk i hjertet når dette står på. Dette kommer spesielt etter trening når jeg hviler. Jeg holdt opp å trene i et halvt år, og da forsvant dette. Det ødelegger livkvaliteten min, og jeg går rundt med angst for å dette er noe alvorlig, selv om legene ikke tror det er farlig. Jeg har kun blitt lyttet på av legene, ikke tatt røntgen/ultralyd. Er det ikke litt lett fra legenes side å bare avfeie dette som noe ufarlig før jeg har tatt ultralyd? PS: Dette er ikke snakk om et ekstra hopp i ny og ned - det kan stå på i flere døgn - og det føles som noe er galt inni hjerteregionen. Det føles som om hjertet har hengt seg opp. Noen som kjenner seg igjen, eller har tanker om hva dette kan være? Takknemlig for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.