Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal spise.

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt allergitester med blodprøve, injeksjoner og vega-test, og jeg aner ikke hvor pålitelige disse er. Injeksjonstestene gav utslag på det jeg rakk å teste; hvete, rug og havre. Vegatesten hos en naturterapeut gav utslag på veldig mange ting. Blodprøvene har ikke gitt utslag på noe. Jeg har vært uvel i flere år nå, og jeg føler meg ikke noe særlig bedre etter å ha forsøkt å unngå en del av disse matvarene- jeg har endt opp med mer angst, er redd for alt mulig og redd for mat! Jeg spekulerer i alle slags sykdomemr som stemmer overens med symptomene, og er redd for det meste jeg spiser. Soyamelk var verre for magen enn det jeg har merket at vanlig melk er. I det hele tatt så føler jeg stor fortvilelse og forvirring! Når jeg ikke skal ha havre, bygg, rug, hvete eller mais- hva skal jeg da bake brød av?! Nå føles helsen verre enn før, og jeg er så plaget av angst at jeg vet ikke hva jeg reagerer på- jeg forstår ikke reaksjonene, og ser ikke en klar sammenheng. Jeg har følt sult i flere dager nå, også når jeg har spist. Magen føles hard og urolig. Når ordet "candida" nevnes får jeg fnatt, det er uutholdelig å gå på den dietten på toppen av det hele, og ikke føle seg sikker på noe som helt. Hva er galt med meg? Er det noen som har pålitelige allergitester å anbefale? Kan man psyke på seg reaksjoner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143207-vet-ikke-hva-jeg-skal-spise/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest pekka

Kjære du.

Det er ikke greit å ha det sånn. Ja man kan psyke på seg symptomer. Jeg vil anbefale deg å gjøre noe med angsten aller først,og kan anbefale tankefelt terapi. Søk på TFT Norway å se..Når angsten er fjernet eller lettere, har du bare faktiske sympt.igjen som du kan forholde deg til. Jeg vet om flere som har vært å tatt den testen du nevner hos naturterapau Det viktigste for deg er å være klar over at de mat-typene muligens er grunnen til ditt ubehag. Unngå det du kan og vær litt forsiktig/måteholden med resten. Men gjør noe med angsten fø, så ser ting annerledes ut, og blir lettere å takle.

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...