beauty84 Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg lurer på om hvordan det er mulig å få rompa større..Jeg har en flat rompe å ønsker at den skal se fyldigere ut,men ikke se så veldig bred ut over rompa forde..Trenger svar snarest.. På forhånd;TAKK:) 0 Siter
darma Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Trening. PÅ helsestudio eller lignende får man veiledning, så kan du gjøre øvelser som styrker musklene i de aktuelle områdene - altså rompa!! Fremfallsteg: Ta et skritt laangt frem, så bøy ned mot bakken. Overkropp skal være 90 grader. Fremste kne skal også være i 90 grader - altså ikke kne forran foten.. Om du skjønner.. :-) Denne kjennes skikkelig på rumpa hvis den gjøres riktig!! 0 Siter
beauty84 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Skrevet 21. april 2004 Trening. PÅ helsestudio eller lignende får man veiledning, så kan du gjøre øvelser som styrker musklene i de aktuelle områdene - altså rompa!! Fremfallsteg: Ta et skritt laangt frem, så bøy ned mot bakken. Overkropp skal være 90 grader. Fremste kne skal også være i 90 grader - altså ikke kne forran foten.. Om du skjønner.. :-) Denne kjennes skikkelig på rumpa hvis den gjøres riktig!! Tusen takk for bra tips:) Skal prøve å se hva jeg får til.. Klems 0 Siter
Gjest siria Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Tusen takk for bra tips:) Skal prøve å se hva jeg får til.. Klems step og sykling. Da får du sprettrumpe!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.