Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har svakt utslett runt på innsiden av forhud og penishode, kommer hvitt belegg etter noen timer, litt sviing i penis også klør i hud på kroppen har iikke herpes fast partner i flere år, har hatt klamydia for 8 år siden har hatt problemer siden med alergi og kløe siden den gang prøver etter behandling var negative, utslettet kommer og går.

har også en stivhet i ryggrad da jeg har utslett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143235-utslett-runt-penishode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er selvfølgelig ikke mulig å stille en sikker diagnose bare på grunnlag av beskrivelse. Men det som er kanskje mest sannsynlig at du har en soppinfeksjon, og det som forekommer der oftest er en sopp som heter Candida. Det er svært vanlig infeksjon i nedre regioner, både hos kvinner og menn. Infeksjonen kan overføres ved samleie, men det er slett ikke den eneste overføringsmåten. Vanligst er overføring fra egen tarmflora, hvor candida forekommer nærmest regelmessig. Det er vanligvis greit å behandle slike infeksjoner med salve, f. eks. Canesten, eller lignente. Jeg har litt problemer med å forstå at ryggsmertene har noe med det å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...