Gå til innhold

ALLE:Tips om bra nettside om bla. Lamictal


Gjest august283

Anbefalte innlegg

Gjest august283

Har sett meg litt lei på at det, når jeg søker etter brukererfaringer med ulike medikamenter her, stort sett finner negative innlegg. Jeg tror ikke dette handler om at mange av medisinene ikke virker, men at de som skriver inn mye her og på andre sider er dårlige og har negative erfaringer fordi de ikke har hjulpet dem tilstrekkelig. De som har hatt virkning av en medisin føler vel ikke behov for å skrive så mye om dette på nettet.Med forskningstermer kan man si at utvalget her er skjevt. Dette har gjort meg litt motløs til tider, så jeg har søkt etter andre sider. På en amerikansk nettside - remedyfind.com - finner en litt mer nyanserte brukerrangeringer av de fleste medikamenter. Her kan en lese om ulike brukeres totale vurdering, vurdering av birvirkninger, osv. Og mange av de er svært positive, bla. overfor lamictal. Jeg har hatt god nytte av denne. Til slutt må vel det bare oppfordres om at en også skriver inn når en har hatt positive erfaringer med medikamenter, ol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...