Gå til innhold

klump i pung

Anbefalte innlegg

mann241365380352

Hei,

Jeg vet ikke om dette er riktig forum, men jeg sjekket pungen her om dagen og fant en merkerlig klump. Under (på en måte) testiklene er det en liten klump liksom som virker som den flyter rundt alene i pungen. Jeg har med andre ord en liten klump i sammen med testiklene i pungen. Hva kan dette være? Den er ikke veldig vond/øm å ta på (selvfølgelig ikke noe godt å klemme på den). Den er bitteliten og det virker som den er plassert like under høyre testikkel.

Setter pris på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143280-klump-i-pung/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har pungen din forandret seg noe?

Du blir nødt til å dra til fastlege for å få undersøkt denne klumpen, eneste måten å bli helt sikker på hva det kan være, og er det noe du trenger å få behandlet så vil du få behandling der.

Jeg vet tekstikkel kreft merkes ved en klump i pungen, ikke for å male fanden på veggen, men da er det også andre forandringer med pungen i tillegg. Dette er absolutt IKKE nødvendigvis tekstikkelkreft. Men om det er det må det tas tidligst mulig og derfor er det viktig å oppsøke lege ved minste forandring, selv om det kan være noe helt annet.

Har en onkel som har hatt tekstikkelkreft, han har gjennomgått behandling for det og alt er i orden med han nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143280-klump-i-pung/#findComment-904710
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...