Gå til innhold

litt desp..


s_g17

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en gutt på 17 og har diagnosen asberger syndrom... jeg tror egentlig ikke jeg har det men det har uansett ikke noe med spørsmålet mitt og gjøre.

vel.. jeg er desperat.. jeg er skikkelig kjærlighets syk.. jeg har aldri hatt meg noen kjæreste og missunner alle..

jeg går ikke på skole og sitter for det meste på pc'n hele dagen.. og jeg er drit lei.. alle på nettet sier jeg bare skal komme meg ut også finner jeg meg en jente snart, jeg prøver jo så godt jeg kan men jeg takler ikke vente lenger.. jeg har ofte lyst til og bare voldta noen, hvis jeg hadde hatt våpen ville jeg nok gjort det...

jeg tør ikke prøve meg på noen jenter heller.. hvis det bare såvidt ikke går bra så begynner jeg og grine.. jeg har sittet og grått 5 timer i dag bare av min egen ensomhet..

jeg har vondt i hodet øynene og nesa..

jeg har prøvd og finne jenter på nettet jeg har faktisk truffet et par men de likte meg ikke.. jeg tror ikke jeg gjør noe galt.. jeg sliter ikke med dårlig selvtillit.. men jeg er ikke spesielt smart eller pen...

når jeg tenker på jenter jeg liker får jeg seriøse vonde stikk i brystet,

jeg er litt pedofil også.. i tillegg altså..

jeg har ikke så mange venner.. vennene jeg har tar meg ihvertfall aldri med på noe fester eller hjelper meg.. alle tror forsovet jeg har det veldig bra.

det er vel egentlig ikke noe konkret spørsmål.. jeg vet ikke hva dere kan svare.. jeg vil ikke høre mere av gå ut og bli venner med folk osv.. ikke trenger jeg trøst heller.. har massevis av jenter og sånn på chat som trøster meg.. men hvis jeg får svar fra en ekte psykolog kanskje du har noen gode ord så jeg føler meg bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...