Gå til innhold

Stikker under foten...

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år gammel jente.

Under foten har jeg et punkt hvor det stikker. Det er omtrent midt på foten, og ca cm oppover mot tærne.

Det stikker når jeg bøyer foten, feks når jeg går opp en trapp, så kjenner jeg det akkurat i det jeg heiser meg opp og skal ta neste steg, skjønner du hva jeg mener??

Det er som et nålestikk. Jeg har sett nedi foten om det er noe som sitter der, og som stikker, men det er ikke det.

Det gjør bare vondt akkurat der hvor det stikker, ikke rundt et større område.

Noen perioder stikker det mer enn andre.

Dette høres helt sikkert ut som et helt idiotisk og lite problem, men det er faktisk ikke det... Noen ganger er det så vondt at jeg ikke helt klarer å strekke foten ut, for da stikker det skikkelig!

Jeg har hatt denne stikkinga ca i fem-seks år. Den er plagsom til tider, altså...

Har du vært borti lignende tilfeller?? Eller har noen råd for hva jeg kan gjøre...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14331-stikker-under-foten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Dette kan være en liten sene-/eller nerveknute,og etter så mange år synes jeg det er greit at du får dette videre undersøkt,slik at evt.behandling kan bli gitt.Hvis de nevnte tingene viser seg å være riktig kan det bli aktuelt med en liten operasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14331-stikker-under-foten/#findComment-69736
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...