Gå til innhold

Mineraler, epilepsi, blodtrykk

Anbefalte innlegg

Jeg ble innlagt paa sykehus noyaktig ett aar siden da jeg hadde disse maalingene: magnesium 0,28 mmol/L, calcium 2,58 mmol/L og potassium 3,8 mmol/L. Hva betyr dette? Den 24. des. 2000, ble jeg innlagt med muskelkramper i hele kroppen hvor fingre var helt "laast". Det ble paabevist nesten ingen magnesium i kroppen pluss for lite hvite blodlegemer. Jeg har ogsaa hoyt blodtrykk (150/115) som jeg tar Cozaar (50 mg) daglig for og jeg tar Tegretol Retard (400 mg. x2) daglig for epilepsi. Jeg, kvinne 35, ville sette pris paa om en lege eller andre kunne svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14335-mineraler-epilepsi-blodtrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Du har forstyrrelser i elektrolyttstatusen din,og uten at jeg kjenner til hvilke andre sykdommer du har er det vanskelig å gi noen faglig kommentar til dette.Dog kan dine muskelkramper være forårsaket av dette,og jeg vil anta at dine epileptiske anfall også kan bli påvirket.

Jeg synes du skal drøfte videre tiltak,evt.tilskudd av mineraler/vitaminer med den faste lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...