Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei jeg er en jente på snart 15 år..

jeg vil selv si at jeg har en fast og smidig kropp, og er da altså ikke overvektig..

problemet mitt er strekkmerker...

og av alle steder så er de på brystene mine...

det er kjempe flaut og bade om sommeren i bikini osv..

når jeg skal dusje i gymmen, så tør jeg ikke skifte foran jentene...

jeg plages veldig av dette, for jeg er en sånn type jente som liker å gå i litt utfordrene klær...dere vet sikkert hvordan det er å være 15 når det gjelder gutter osv..

jeg har prøvd en krem (veldig dyr forresten) som skulle virke spesielt mot strekk merker...

men etter å ha tømt den har jeg ikke merket noe forskjell..

jeg har hørt at strekk merker på puppene er veldig vanlig i min alder...men jeg har ikke møtt én annen jente med det samme problemet...

-for å komme til saken;

er det noen som vet om noe midler so m kan funke???

jeg ville blitt veldig takknemlig for det....

har slitt med dette i over ett år nå..!!!

vennlig hilsen :

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143372-strekk-merker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Strekkmerker blir ikke borte. Sorry. Du får sikkert opp hundre innlegg om temaet hvis du bruker Søk.

Strekkmerkene blir mindre synlige etterhvert :) Da blir de hvite og blekner. Har samme problemet selv. Du kan gå til hudlege senere med problemet. Det måtte jeg pga strekkmerker på magen og han vurderer laser, men må vente til de er blitt gamle og hvite.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143372-strekk-merker/#findComment-914610
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...