Gå til innhold

Kjære NHD - ang svangerskap og Cipralex igjen


Gjest nassejenta

Anbefalte innlegg

Gjest nassejenta

Hei igjen.

Nå har jeg tatt Cipralex 5 mg i 13 dager. Har de siste nettene merket forsterket angst og søvnproblemer, da også kombinert med det at jeg er 36 uker på veg... Det gjør det ikke akkurat lettere å sove!

Jeg sover gjerne 1 - 1 1/2 time og våkner så med sterk uro i kroppen. Jeg har også merkelige "rykninger" i kroppen som jeg våkner av. Dette har jeg ikke hatt før.

Kan dette være fordi jeg er litt anspent i kroppen, og så når jeg slapper av og nesten har sovnet så rykker kroppen til???

I pakningsvedlegget står det noe om sjeldne bivirkninger og der er det bl.a. nevnt kramper, skjelvinger, ufrivillinge muskelbevegelser. Kan det være noe slikt jeg opplever???

Jeg har tidligere tatt Cipramil 20 mg og ikke hatt noen slike bivirkninger.

Setter stor pris på svar. Er litt urolig...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...