Gå til innhold

Hvorfor er noen røykere så dumme?

Anbefalte innlegg

tigertrollet
Skrevet

Men det er jo synd for dere da siden ikke røykeloven blir overholdt der dere bor. Hvorfor anmelder ikke du, personlig, et slikt utested?

Isteden så klager og klager dere over dem som røyker. Men nå kan dere ha det så godt, tenk så kjedelig det blir når det blir halvfulle steder. Av kjedelig-ikkerøykere. Vi som røyker finner nok andre løsninger.

Som ex-røyker vi jeg bare ytre min sympati til dere som røyker. Det blir kjedelig og halvtomt ja fra 1. juni.. Heldigvis er det uteservering da -der er det vel lov?! :-)

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• laguna1365380434

6

• favn

3

• Flows

2

Skrevet

Som ex-røyker vi jeg bare ytre min sympati til dere som røyker. Det blir kjedelig og halvtomt ja fra 1. juni.. Heldigvis er det uteservering da -der er det vel lov?! :-)

Har ikke hørt at det ikke skal bli lov å røyke der men det forundrer meg ikke. Vi har jo fått mange bevis på dol at uterøyking heller ikke er akseptert.

Så nå blir det vel hjemmefester i steden og private tilstelninger med medlemsskap for oss som røyker.

tigertrollet
Skrevet

Har ikke hørt at det ikke skal bli lov å røyke der men det forundrer meg ikke. Vi har jo fått mange bevis på dol at uterøyking heller ikke er akseptert.

Så nå blir det vel hjemmefester i steden og private tilstelninger med medlemsskap for oss som røyker.

Hehehe, ja da blir jeg støttemedlem. Av prinsipp:-)

Skrevet

Enig. Men hva med at folk bruker bil. Det er også skadelig. Kanskje en neste gang en ser en bilist, skal si: Hei, kan du ikke slutte å bruke bil -- den skader helsen min?

Kan du prøve å være litt saklig...please...

Skrevet

Men det er jo synd for dere da siden ikke røykeloven blir overholdt der dere bor. Hvorfor anmelder ikke du, personlig, et slikt utested?

Isteden så klager og klager dere over dem som røyker. Men nå kan dere ha det så godt, tenk så kjedelig det blir når det blir halvfulle steder. Av kjedelig-ikkerøykere. Vi som røyker finner nok andre løsninger.

Den som lever får se...

Har du lest innlegget i Dagbladet idag?

Skrevet

Auschwitz neste...

Skrevet

Det er bra :o)

Leser i avisen at barene på Grünerløkka antagelig får røykerom for ansatte og at man kan flørte seg inn der.

Skrevet

Den som lever får se...

Har du lest innlegget i Dagbladet idag?

Nei, jeg har ikke lest noe annet enn Aftenpostens kveldsnummer. Har hatt møte og vært på fotballcup og sovet i kveld så det har vært travelt.

gardina1365380627
Skrevet

Det er bra :o)

Leser i avisen at barene på Grünerløkka antagelig får røykerom for ansatte og at man kan flørte seg inn der.

det var en god grunn til og flytte til den by delen,det er også fler gode grunner.

Skrevet

det var en god grunn til og flytte til den by delen,det er også fler gode grunner.

Det er bare en ting som er feil her, leilighetene er altfor dyre og det er synd fordi det kommer så mye hippe folk dit. Men her jeg bor nå er de fleste normale. Overraskende normale :o)

Gjest Nå sa du igjen noe dumt
Skrevet

Kan du prøve å være litt saklig...please...

Mener du det er usaklig å påpeke at avgasser fra bilisme er helseskadelig?

Ja, ja...

Skrevet

Hvorfor er det alltid røykerne som må ta hensyn til dere ikkerøykere?! De fleste røykere tar nå hensyn på bussholdeplassen eller så.

Hvis dere ikke liker røyk? Kan vel dere flytte dere selv?

Jeg røyker, men røyker sjelden ute. Hvis jeg røyker ute i friluft så tar jeg selvsagt hensyn. Men hvorfor må vi alltid ta hensyn?

*LOL*

Skrevet

Du som er røyker burde heller være forbanna på utelivsbransjen som har seg selv å takke!

De klarer ikke (dvs vil ikke) å opprettholde dagens røykelov!

Derfor er det visst enklere med en totalforbud...

Selv om jeg er innbitt ikke-røyker synes jeg det er å gå litt for langt...

Jeg ser for meg en gammel sjømann som har gått på samme brune kneipe i en mannsalder og så skal han ikke få lov til å røyke etter 1.juni...stakkars mann!(helt seriøst)

Jeg har da ikke interesse for å gå på slike steder likevel, men røykeloven er først og fremst laget pga de ansattes rettigheter og ikke pga mine...

Jeg vil bare puste inn så frisk luft som mulig!Er det for mye å be om...?

Selvsagt ikke. Man hadde ikke trengt noe forbud dersom folk hadde tatt hensyn.

Gjest dumme folk
Skrevet

Å - verden er full av idioter, også røykere. Jeg synes også synd på barn som blir utsatt for passiv røyking, som får drikke cola fra de kan drikke av tutkopp, som får pommesfrites, pølser og pizza til middag 3 ganger i uka, som av sine uvettige foreldre blir tvunget til å bo midt i Oslo-gryta hvor eksosen henger tykt nedover øra på dem, som opplever at pappa og bestefar er full på julaften, som oppdras til å tro at de er verdens midtpunkt, som ikke lærer seg å vaske hendene etter dobesøk, som ikke sikres skikkelig i bilen, som har foreldre som kjører fortere enn fartsgrensen.... ja, nå kommer jeg ikke på mer i farten! Men du har rett, det finnes mange dumme røykere og andre folk.

Skrevet

Å - verden er full av idioter, også røykere. Jeg synes også synd på barn som blir utsatt for passiv røyking, som får drikke cola fra de kan drikke av tutkopp, som får pommesfrites, pølser og pizza til middag 3 ganger i uka, som av sine uvettige foreldre blir tvunget til å bo midt i Oslo-gryta hvor eksosen henger tykt nedover øra på dem, som opplever at pappa og bestefar er full på julaften, som oppdras til å tro at de er verdens midtpunkt, som ikke lærer seg å vaske hendene etter dobesøk, som ikke sikres skikkelig i bilen, som har foreldre som kjører fortere enn fartsgrensen.... ja, nå kommer jeg ikke på mer i farten! Men du har rett, det finnes mange dumme røykere og andre folk.

Oj!

Jeg er jo enig i alt!

Skrevet

Mener du det er usaklig å påpeke at avgasser fra bilisme er helseskadelig?

Ja, ja...

Neida,men det har ikke noe med min tråd å gjøre.

Start din egen,da vel.

Gjest Nå sa du igjen noe virkelig dumt...
Skrevet

Start din egen,da vel.

Ok, så du vil altså fremme dobbeltmoral?

laguna1365380434
Skrevet

Start din egen,da vel.

Klart det hadde med tråden din å gjøre.

Det skjønner du vel egentlig? :-o

Du sier at røyking bør forbys for røyking er helseskadelig, og plagsomt for andre..

Bilkjøring er helseskadelig og plagsomt for andre.

Ser du ingen naturlige konsekvenser av logikken(?) din her?

Hvordan klarer du å overse at dette faktisk er relevant?

Skrevet

Klart det hadde med tråden din å gjøre.

Det skjønner du vel egentlig? :-o

Du sier at røyking bør forbys for røyking er helseskadelig, og plagsomt for andre..

Bilkjøring er helseskadelig og plagsomt for andre.

Ser du ingen naturlige konsekvenser av logikken(?) din her?

Hvordan klarer du å overse at dette faktisk er relevant?

Skal vi begynne med hest og kjerre igjen,da...? knis*

laguna1365380434
Skrevet

Skal vi begynne med hest og kjerre igjen,da...? knis*

Nei. Jeg har aldri støttet bilforbud. Jeg støtter heller ikke røykeforbud.

Du støtter røykeforbud, med en argumentasjon som likeledes kunne benyttes for å forby biler. Eller hva som helst som kan være til genanse.

Derfor var det helt logisk at noen spurte deg om ditt syn på biler og forurensning i denne sammenhengen.

Det burde du faktisk klare å se sjæl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...