Gå til innhold

Engstelig for litte rift

Anbefalte innlegg

Hei

Merket for 3 mnd siden at jeg hadde et litte rift på størrelse ca 3 mm og kansje 1-2 mm dypt akkurat ved inngangen til urinrøret på penis.

Det er såpass inn i urinrøret at man kan ikke se det dersom man ikke åpner urinåpningen.

Det finnes ikke noe irritasjon eller rødhet. Testet meg etter siste partner for Chlamydia, negativt.

Har hørt om en sykdom som heter østens røde rose, finnes den. Isåfall hvordan arter den seg? er det slik at penis deler seg som en rose ? eller er det bare myte?

Håper på svar hilsen engstelig gutt 22

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143481-engstelig-for-litte-rift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg må tilstå at "østens røde rose" er et ukjent begrep for meg. Det du forteller om at det ikke er tegn på irritasjon eller rødhet peker kanskje imot at det er en infeksjon. det samme gjelder også om det ikke er smerter. Jeg ville kanskje tippe på at det er mekanisk årsak til det og det vil hele seg selv etter en stund. Men siden det ikke er mulig å stille noen diagnose basert bare på opplysninger vil jeg anbefale at du viser den til leger som har erfaring med sykdommer i genitalia. F. eks. Olafia klinikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...