Gå til innhold

Kvinner og selvangivelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja damer nå vel dere fri til mennene igjen for å få fylt ut selvangivelsen.

Dere klarer nok ikke å fylle den ut i år heller :-(

mvh

Skrevet

Gjør det noe, da?

Jeg vasker heller hele huset enn å styre med selvangivelsen. Den er det husets herre som tar seg av *glise*

Kjører rimelig tradisjonelt der, ja.

he he

Gjest blond fra innerst til ytterst
Skrevet

Selvangivelse og krig og fred og sånt er bare helt ubegripelig. Not.

Angela1365380318
Skrevet

Den brukte jeg totalt 2 min, sendte inn på sms.

Skrevet

Jeg har alltid ordnet min egen, og samboerens også.

Men nå er det jo så enkelt at hvem som helst må kunne klare det.

Gjest mor i juni
Skrevet

Han er finansminister, jeg innehar samtlige resterende ministerposter. ;-)

Skrevet

Gjør det noe, da?

Jeg vasker heller hele huset enn å styre med selvangivelsen. Den er det husets herre som tar seg av *glise*

Kjører rimelig tradisjonelt der, ja.

he he

Psh! Har regnskapshjelp! Koster ca 5-6000 i året. Jeg har innfløkte inntektsforhold, og mannen her i huset har gitt opp...

Skrevet

Provoserer du eller.

Jeg har skrevet selvangivelsen min selv siden jeg var 17 og nå ringte akkurat faren min og ba om hjelp for hans og mora mi sin.

Og så er det ungene sine *sur*

laguna1365380434
Skrevet

Joda, det klarer jeg sikkert;)

Jeg må bare få den først.. Hvorfor kommer ikke selvangivelsen min i posten?! Kommer den snart?

Bør jeg være stresset?

Og *kremt* når må den være inne igjen? (glemmer fra år til år..) Er ikke det veldig snart?

Innrømmer forøvrig glatt at jeg er dum med papirarbeid og økonomi. Jeg HATER det. Men at dette skyldes at jeg er dame tviler jeg litt på. Det har vel mer med at det er kjedelig å være voksen..;)

laguna1365380434
Skrevet

Provoserer du eller.

Jeg har skrevet selvangivelsen min selv siden jeg var 17 og nå ringte akkurat faren min og ba om hjelp for hans og mora mi sin.

Og så er det ungene sine *sur*

Jammen da har du peil. Jeg ble faktisk superstresset av innlegget til flows nå..Jeg har nemlig glemt det helt..

Tenkte litt på det for en fjortendagerstid tilbake, men så glemte jeg det helt..

Burde ikke jeg ha fått min nå? Det har jeg ikke.. Skulle den vært levert? Bør jeg freake ut? :-o

Skrevet

Jammen da har du peil. Jeg ble faktisk superstresset av innlegget til flows nå..Jeg har nemlig glemt det helt..

Tenkte litt på det for en fjortendagerstid tilbake, men så glemte jeg det helt..

Burde ikke jeg ha fått min nå? Det har jeg ikke.. Skulle den vært levert? Bør jeg freake ut? :-o

Nei, den skal leveres den 30, og venninna mi har heller ikke fått den.

Jeg tuta forresten på deg i stad men du så meg ikke :o) Du jobba for harde livet.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tuta forresten på deg i stad men du så meg ikke :o) Du jobba for harde livet.

PUH!! :-)

Jeg klarer aldri å ha oversikten over slikt!

Nei,jeg så deg ikke, hadde jeg gjort det hadde jeg selvsagt hilst tilbake..:-)

Hadde et svare leven med å sortere bokstaven C. Hadde nok vært dagen om noen ville rundstjele meg..:-o

Skrevet

PUH!! :-)

Jeg klarer aldri å ha oversikten over slikt!

Nei,jeg så deg ikke, hadde jeg gjort det hadde jeg selvsagt hilst tilbake..:-)

Hadde et svare leven med å sortere bokstaven C. Hadde nok vært dagen om noen ville rundstjele meg..:-o

P.S

faren min var helt idiot med slikt. Der måtte sønner og døtre og hustru til.

Ikke denne dattera, da. Jeg er helt idiot med tall og ting som likner på tall - og det har jeg etter faren min.

Moren min var skarp med slikt, men det var det for pokker broren min som arvet!

laguna1365380434
Skrevet

P.S

faren min var helt idiot med slikt. Der måtte sønner og døtre og hustru til.

Ikke denne dattera, da. Jeg er helt idiot med tall og ting som likner på tall - og det har jeg etter faren min.

Moren min var skarp med slikt, men det var det for pokker broren min som arvet!

Det er litt urettferdig med slikt som bare den ene ungen arver..;)

Jeg lurer på om jeg er noe i nærheten av å være "dyskalkulist"(et begrep jeg nylig lærte og umiddelbart trykket til mitt bryst;))

Jeg har dette etter min mor, som ellers er en skærp dame, men som i likhet med meg får litt hodepine av budsjetter og tall.

Enda mer urettferdig er det forøvrig at både min mor, min far, min bror og mine fettere er svært musikalske, mens jeg knapt kan synge en ren tone.

Men slik er det jo bare..;) En kan ikke ha alt.

Gjest restskatt....
Skrevet

http://www.skatteetaten.no

Når kommer selvangivelsen?

Artikkel, 15. januar 2004.

Tips en venn Utskriftsversjon

Utsending av selvangivelsene starter i uke 14 (29. mars – 1. april).

Skattytere i Oslo, Akershus, Østfold, i kommunene Gran og Lunner i Oppland og i Hedmarkskommunene Åsnes, Grue, Eidskog, Sør-Odal, Nord-Odal og Kongsvinger får selvangivelsen tilsendt etter påske, 13. – 15. april.

laguna1365380434
Skrevet

http://www.skatteetaten.no

Når kommer selvangivelsen?

Artikkel, 15. januar 2004.

Tips en venn Utskriftsversjon

Utsending av selvangivelsene starter i uke 14 (29. mars – 1. april).

Skattytere i Oslo, Akershus, Østfold, i kommunene Gran og Lunner i Oppland og i Hedmarkskommunene Åsnes, Grue, Eidskog, Sør-Odal, Nord-Odal og Kongsvinger får selvangivelsen tilsendt etter påske, 13. – 15. april.

Regner med at den egentlig var til meg?

I såfall, tusen takk! :-)

Jeg kan vel i grunn bare kjøre den inn over nettet også, men jeg så det var forespørsler om pinkode. Og den har jeg jo ikke fått og er intill videre like langt..

Skrevet

Hi hi, gjett hvem som fyller ut selvangivelsene her i huset - riktig, det er meg, det, og nei, jeg har ingen utdannelse innen økonomi.

I år skal vi for første gang fylle ut selvangivelse for næringsdrivende, + flere tilhørende skjema. Selve selvangivelsen var ikke så ille, den ligner ganske mye på de som alle fikk før om årene, og jeg er nesten ferdig, men de andre skjemaene ga jeg opp - og kontaktet regnskapskontoret. De skal få vise meg etterpå hvordan det skal gjøres slik at jeg kan klare det selv neste år.

Har forøvrig ført selvangivelse selv siden jeg var 13, de første årene med noe hjelp, men på egen hånd ihvertfall siden jeg fyllte 20. Anbefaller alle foreldre å la tenåringene sine ta ansvar for dette selv, god lærdom for voksenlivet.

Gjest Skattenerd
Skrevet

Skattehjelp tilbys.

Svar på innlegget med personnummer, pin-kodene fra selvangivelsen og hvilke endringer du ønsker å gjøre så skal jeg sende inn selvangivelsen for deg.

Skrevet

Skal jeg fri til en mann bare pga. selvangivelsen? Nei takk for heller ordne den selv. For øvrig er skuddårsdagen over så jeg må vente fire år til med å fri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...