Gjest Fenrisulven Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hei! Noen med peiling her? Saken er den at jeg trodde jeg hadde brent alle bildene på en cd, alt så greit ut, men de lar seg ikke åpne! Forsøker å åpne i Paint Shop Pro, samme prog. som de er lagret i, men får følgende meld:_This is not a valid JPEG-JFIF file_ Har også forsøkt å åpne i Microsoft Photo Editor, men det går heller ikke. Bildene er jo seffern slettet fra hardisken... Har fått fjernet skrivebeskyttelse på bildene i en mappe og da fikk jeg åpnet de, men dette virker ikke på de andre. Håper noen har noen triks (hvis de finnes) Hilsen Fenrisulven 0 Siter
Gjest Bio123 Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hei! Burde ikke ha noe å si om filene ligger på en cd eller harddisken. Men... Du kan jo uansett prøve å kopiere filene til en mappe på maskinen og teste dem der. Ellers ville jeg ha testet dem i enda et program. Test f.eks. www.irfanview.com. Pass på å laste ned plug-in filen også slik at programmet tar "alle" filformater. Du brant vel CD'en i vanlig ISO standard? (Vet ikke hvor mye det skulle ha å si altså). Regner med at du ikke tilfeldigvis har bildene fortsatt lagret i et kamera- da ville jo problemet vært ute av verden! Har du ikke lagt inn noe særlig nytt på maskinen etter at du slettet bildene fra hardisken kan du finne dem igjen med riktig programvare(selv om de er borte fra papirkurven). Gå inn på www.download.com og søk etter "unerase". Du får da opp 24 resultater. Bør være noe som kan hjelpe her! Hadde et godt program før som fant igjen masse morro! Lykke til! Mvh 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Hei! Burde ikke ha noe å si om filene ligger på en cd eller harddisken. Men... Du kan jo uansett prøve å kopiere filene til en mappe på maskinen og teste dem der. Ellers ville jeg ha testet dem i enda et program. Test f.eks. www.irfanview.com. Pass på å laste ned plug-in filen også slik at programmet tar "alle" filformater. Du brant vel CD'en i vanlig ISO standard? (Vet ikke hvor mye det skulle ha å si altså). Regner med at du ikke tilfeldigvis har bildene fortsatt lagret i et kamera- da ville jo problemet vært ute av verden! Har du ikke lagt inn noe særlig nytt på maskinen etter at du slettet bildene fra hardisken kan du finne dem igjen med riktig programvare(selv om de er borte fra papirkurven). Gå inn på www.download.com og søk etter "unerase". Du får da opp 24 resultater. Bør være noe som kan hjelpe her! Hadde et godt program før som fant igjen masse morro! Lykke til! Mvh Hei Nå har jeg forsøkt med dine råd og tips, men desverre så er jeg like langt. Bildene lar seg ikke kopiere tilbake til harddisk,irfanview hjalp ikke, heller ikke download.com. Takk for hjelpen uansett, det var alle forsøkene verdt. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.