Gå til innhold

do not use Zeldox!!!!!!!!!!!!!


schizofren1365380587

Anbefalte innlegg

schizofren1365380587

til alle brukere av zeldox

anbefaler dere til og bytte til annen medisin. jeg brukte 40mg daglig(lav dose) og har fått smerter i leddene etter jeg sluttet går nå på seroqual i steden. var til fast lege og han kjente på knærene og sa at det ikke var noe smøring i knærene og at det muligens var leddgikt har tatt rønken av ledd men legen sa at det var alt i orden og hvist det ikke ble bedre så måtte jeg kontakte legen til HØSTEN jeg sa at det blir vondere og vondere men ingen respons fra legen fikk ikke noe for smertene. fortalte det til min psykolog og psykriatiker heller ingen respons så jeg sa at jeg har stemmer som vil at jeg skal amputere fotene for det er knærene jeg har mest vondt i. jeg trenger råd hvist ikke må jeg legge føtterne på jernbanelinjen for og få bort smertene orker ikke gå sånn mere har gått med smerter i 6-7 månder. det føles som om føtterne blir dratt av i kne leddene RÅDLØS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg! Jeg fikk også stivhet og muskelverk; i tillegg til at jeg fikk masse angst. En helt grusom medisin - spør du meg. Men bivirkningene ga seg med en gang jeg sluttet. Håper det blir bedre for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen er like

Helt enig med deg! Jeg fikk også stivhet og muskelverk; i tillegg til at jeg fikk masse angst. En helt grusom medisin - spør du meg. Men bivirkningene ga seg med en gang jeg sluttet. Håper det blir bedre for deg også!

Ikke nødvendig å generalisere.

Mennesker opplever medisiner forskjellig. Sånn er det bare. Man må prøve seg fram til man finner det merket som passer. Jeg bruker Zeldox 40 mg pr dag og har verken fått angst eller muskelverk. For meg er Zeldox en helt ok medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...