Gå til innhold

Sterke kvinner nr. 2

Gjest venninner som ble borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

siterer: "Sterke kvinner, som også har humor, og en sympatisk og likanes opptreden, vil alltid være vinnere på sjekkemarkedet"

Ja, og jeg er blitt sterk, og slik funker det! Det er jo herlig det.

MEN: det virker ikke som det er like lett for kvinner å godta at man blir sterk - har noen venninner som ikke tålte å ikke være best lenger. Og jeg har ikke vært slem, eller noe sånt. Blir godt likt. men det er vanskelig å finne nye venninner når alle er etablert - jeg er over 40. Hva gjør jeg? Jeg har så mange mannlige venner....

Fortsetter under...

Skrevet

Jenter er jo veldig konkurrerende. Og hvis du har mange mannlige venner, kanskje de ser på deg som en trussel.

Latterlig, synes nå jeg, men sånn er det desverre.

Skrevet

Jenter er jo veldig konkurrerende. Og hvis du har mange mannlige venner, kanskje de ser på deg som en trussel.

Latterlig, synes nå jeg, men sånn er det desverre.

ja, disse mennene er jo enten gift, eller ledig på torget. Jeg har kjæreste, jeg. Så jentene kunne jo nyte godt av sterkt mannlig fremmøte? :-)) Bare håper kjæresten min tåler alle manne-vennene mine.. Jeg bruker dem jo som venninner til å prate med om dagligdagse ting og problemer

mil1365380270
Skrevet

"har noen venninner som ikke tålte å ikke være best lenger."

Kanskje de mener du tror du er bedre enn dem?

Eller så har de kanskje dårlig selvtillitt, og oppfatter deg som truende?

Eller de merker at du er litt for populær hos mennene deres? Det er i tilfelle ditt ansvar også.

Skrevet

ja, disse mennene er jo enten gift, eller ledig på torget. Jeg har kjæreste, jeg. Så jentene kunne jo nyte godt av sterkt mannlig fremmøte? :-)) Bare håper kjæresten min tåler alle manne-vennene mine.. Jeg bruker dem jo som venninner til å prate med om dagligdagse ting og problemer

Men selv om DU har kjæreste, kan det jo hende de er redd for at DE skal like deg bedre enn de liker de?

Skrevet

Det må da finnes endel kvinner som tåler at jeg er både sterk og populær. Jeg kan ikke gjemme meg bort for å tekkes andre.

Jeg hadde etpar venninner som måtte være best. Det funka ikke lenger for dem, når jeg fikk bedre selvtillit.

Nå lurer jeg på hvordan få flere venninner, og som sagt er jeg bortimot middelaldrende, de fleste er vel etablert. Jeg er ikke typen vel-etablert, heller. Så kanskje jeg er for spes. Urgghh..!

Annonse

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hva legger du i "sterk"?

Du skriver at venninnene ikke tåler at de ikke er best lenger. Hva mener du med best? Best på hvilket område?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...