Gå til innhold

Hva er dette?


Soria

Anbefalte innlegg

Jeg har det stort sett bra, men det plager meg at jeg har blitt så forferdelig ustabil. En negativ kommentar og jeg faller rett i bunn, og en positiv og jeg er høyt oppe. Reaksjonen kommer umiddelbart etter at noe skjer. Jeg kan ruge på en sur kommentar i dagesvis selv etter at humøret har kommet seg. Jeg er klar til å kutte ut den som har kommet med kommentarer for alltid. Det plager meg at jeg reagerer så sterkt og at jeg har så store problemer med å legge det bak meg.

Jeg holder meg ellers travelt opptatt og tåler ikke mye stillstand. Har problemer med å underholde meg selv lange stunder av gangen. Jeg vil masse, men får ikke til så mye.

Jeg har schizoaffektiv lidelse og for en stund siden ble dosen med efexor økt fra 225 mg til 375 mg, og seroquel redusert fra 400 mg til 300 mg.

Tror du dette kommer av medisinene, og hva tror du det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn : ) (jeg smiler fordi jeg er glad det ikke var bare meg)

Kanskje det kommer av en sårbar personlighet? Har du hatt det slik lenge eller bare nå når du endret medisindosene?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn : ) (jeg smiler fordi jeg er glad det ikke var bare meg)

Kanskje det kommer av en sårbar personlighet? Har du hatt det slik lenge eller bare nå når du endret medisindosene?

mvh

Mulig at jeg har vært litt sånn, men ikke sånn som nå. Før i tiden kunne jeg kose meg i mitt eget selskap. Det kan jeg ikke nå. Ikke lenge i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at jeg har vært litt sånn, men ikke sånn som nå. Før i tiden kunne jeg kose meg i mitt eget selskap. Det kan jeg ikke nå. Ikke lenge i hvert fall.

Er du allergisk mot dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Så heldig! Før fant jeg mye trøst i å ha en katt å kose med eller dra på besøk til en gård, eller gå tur med hunder og sånn. Eller jeg vet ikke om du liker dyr? De er som oftes veldig koselige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig! Før fant jeg mye trøst i å ha en katt å kose med eller dra på besøk til en gård, eller gå tur med hunder og sånn. Eller jeg vet ikke om du liker dyr? De er som oftes veldig koselige.

Jeg elsker dyr. Jeg har en katt selv, og ønsker meg en hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...