Gå til innhold

trist


Gjest uten

Anbefalte innlegg

Kroppen min er tung, klarer knapt å bevege meg, ingen energi, har lyst å gråte hele tiden, fortvilet, orker ikke mer, redd, klaustrofobi, alene, holder ikke ut dag etter dag etter dag, gruer meg til hver natt, mestrer ikke livet. Hva skal jeg gjøre med det, holder ikke ut.. , klarer ikke ta meg sammen mer, klarer ingenting. Hvor skal jeg gå, jeg har ingen sted å gå til. Hvor skal jeg gjøre av meg, bare ligge stille og eksistere for hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Går du til behandling? I så fall håper jeg du får medisin og samtaleterapi. Da skal du se at ting blir lysere etter hvert, men det tar tid vet du.

Dersom du ikke får behandling bør du kreve det av legen din.

Uansett sender jeg deg en trøstende tanke og en god klem og ønsker jeg kunne holde rundt deg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...