Gå til innhold

Er dette overgrep?

Anbefalte innlegg

Da jeg var 18 år prøvde min onkel å stikke en erigrert penis inn i munnen min mens jeg sov, våknet og ble redd lot som jeg kom med noen lyder i søvne, for å vekke oppmerksomhet fra min tante som sov i nabo rommet,etter en liten stund ga han opp(jeg presset munnen sammen og snudde meg rundt)

Et halvt år seinere var jeg på besøk hos min bestefar (periodedranker) han ville jeg skulle ta en drink med ham, vi snakket om min bestemor som han sørget over (døde 9mnd tidligere) jeg ble syk av spriten spydde som en gris og måtte legge meg på sofaen. Da kom han og la seg inntil meg ,begynte å klå, kjente den ekle penisen hans (æsh).Jeg fikk helt angst greide ikke å si noe, heldigvis kom tanta mi.

Sliter idag (er nå 37) med sexlivet. Når jeg blir trygg på kjæresten min syntes jeg det er ekkelt når han tar på meg, får helt angst, syntes det er helt motbydelig kvalmt.

Kan det ha noe med dette å gjøre eller var jeg for gammel til at dette kan kalles overgrep? Noen som hvet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143628-er-dette-overgrep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En sexuell handling mot din vilje er et overgrep. Det er et overgrep å utnytte at noen har liten mulighet til å sette seg til motverge.

Tror du du kunne ha nytte av profesjonell hjelp til å få sortert ut tanker og følelser slik at du kan ha glede av ditt sex-liv, og få bearbeidet andre ting omkring dette bedre?

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143628-er-dette-overgrep/#findComment-907622
Del på andre sider

Bugge1365380662

Ja dette er overgrep. Jeg vet ikke om du får noen form for hjelp,men det er i tilfelle aldri for sent. Hvis du ikke allerede får hjelp, ville jeg søkt om det slik at du kanskje kan få det bedre.

Det er mange av oss som ikke ble utsatt for et regelrett samleie under overgrepet som sliter med å føle at vi er berettiget den smerten vi bærer på,men slik er det ikke. I mange år bagatalliserte jeg det jeg var utsatt for siden jeg ikke ble voldtatt,og det er jeg sikkert ikke alene om.Dette gjorde at det tok mye lengre tid før jeg fikk hjelp,og erkjente for meg selv hvor skadelig overgrepene hadde vært for meg.

Ønsker deg lykke til med bearbeidelsen av traumene dine. Vennlig hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143628-er-dette-overgrep/#findComment-910473
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...