Gå til innhold

Idag!!!


berbix

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg time hos psykiater, har følt meg litt bedre idag enn på lenge. Greier best å snakke hvis jeg er skikkelig nede. Har jeg en sånn "ok" dag den dagen jeg skal dit tenker jeg at jeg overreagerer at ting ikke er så ille som jeg vil ha det til, at jeg bare klager og aldrig blir fornøyd osv.Noen

som skjønner og har erfaring? Jeg hvet jo at i morgen eller dagen etter er et helvete igjen med angst og håpløshet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg har hatt det slik. Du bør fortelle psykiateren hvordan du føler det. At idag er jeg ganske ok og føler at jeg kanskje overdriver men andre dager føler jeg det omvendt, el.l. Du skal vel forhåpentligvis gå der mer enn en gang.

Lykke til det går nok så fint skal du se. :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Det er lov å ha en bra dag og. Tillat deg det for all del. Men skjønner at det kan være skummelt og.Det tok mange år før mannen min skjønte at angsten min fungerte slik at jeg noen dager klarte ting som jeg andre dager ikke hadde nubbetjangs på.Hadde jeg klart det en gang måtte jeg vel klare det neste gang også. Da blir det litt skummelt med gode dager. Dette forstår heldigvis terapeuter når man tar det opp med dem.

Men vi trenger gode dager innimellom,selv når vi vet at morgendagen kan bli annerledes. Håper på mange gode stunder for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...