Gå til innhold

Gjest Little Miss Sunshine

Anbefalte innlegg

Gjest Little Miss Sunshine

...leser du samtlige nye tråder her på dette forumet? Og isåfall, leser du alltid hele innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg viser til en tråd for noen dager siden som het noe slikt som "oppfordring til alle brukere".

Jeg sakser fra denne for å beskrive hvilke innlegg jeg ikke leser:

" Alt er jævelig." "Vil ikke leve mer" "Orker ikke mere" "Ingenting nytter" "Alt er et helvete" "Ingen forstår meg" "Jævla idioter" "Hater alle" "Vil bare dø" etc etc etc etc........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser til en tråd for noen dager siden som het noe slikt som "oppfordring til alle brukere".

Jeg sakser fra denne for å beskrive hvilke innlegg jeg ikke leser:

" Alt er jævelig." "Vil ikke leve mer" "Orker ikke mere" "Ingenting nytter" "Alt er et helvete" "Ingen forstår meg" "Jævla idioter" "Hater alle" "Vil bare dø" etc etc etc etc........

Alt er herlig! Jeg vil leve! Jeg kan gjøre alt! Alle forstår meg! Jeg elsker alle mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser til en tråd for noen dager siden som het noe slikt som "oppfordring til alle brukere".

Jeg sakser fra denne for å beskrive hvilke innlegg jeg ikke leser:

" Alt er jævelig." "Vil ikke leve mer" "Orker ikke mere" "Ingenting nytter" "Alt er et helvete" "Ingen forstår meg" "Jævla idioter" "Hater alle" "Vil bare dø" etc etc etc etc........

Regner med at du har en faglig begrunnelse for det. Er spent på hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Alt er herlig! Jeg vil leve! Jeg kan gjøre alt! Alle forstår meg! Jeg elsker alle mennesker!

Hvis ingen presenterte en problemstilling, ville det ikke være bruk for meg her.

Jeg leser innlegg med en problemstilling......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Regner med at du har en faglig begrunnelse for det. Er spent på hvilken.

se svar til cathlin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ingen presenterte en problemstilling, ville det ikke være bruk for meg her.

Jeg leser innlegg med en problemstilling......

Jeg skjønner det.

(oj, det skjedde forresten noe rart da jeg skrev det siste innlegget, humøret steg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...