Gjest Sytepaven Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har hatt vondt i ryggen i snart et par mnd. Var hos legen og han mente at jeg har hatt lungebetennelse som har gått over, men at det har blitt en betennelse i lungeveggen nå. Var på røntgen, og siden jeg ikke hørte noe mer fra den kanten, er vel alt i orden. Av legen fikk jeg BEXTRA, en type piller han tydligvis hadde stor tiltro til. Er nå ferdig med kuren for 14 dager siden, men ryggen er like vond. Det er kun ett punkt det verker, langt nede i venstre lunge. Har aldri hatt "vanlige" ryggproblemer før, så jeg tror ikke dette er vanlig sitasje eller noe sånt. Har hatt lungebetennelse mange ganger før, men blodprøver viste ikke noe sånt nå. Er heller ikke syk sånn sett, har bare veldig vondt i ryggen, og det blir værre utover dagen. Å sitte er ille, da føles det som jeg har en kniv der. Det beste er faktisk å gå rundt. Noen som har noe tips til meg om hvordan jeg skal bli kvitt dette her? Har vurdert massasje i tilfelle det kunne bare være noe muskelgreie, men det er foreløpig for vondt når noe kommer borti "flekken" baki der... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143665-au-ryggen-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mauren Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg vil anbefale deg å ta en tur til kiropraktor. Jeg hadde en gang en låsning i brystryggen som gjorde at jeg nesten ikke klarte å puste. Hadde kjempevondt og ble fort sliten. Noen år senere fikk jeg bronkitt og hostet på meg en ny låsning i ryggen. Kiropraktoren fikset det på sekunder. Bextra er en type smertestillende og betennelsesdempende tabletter, i samme klasse som brexidol, ibux og voltaren. bextra er derimot litt mildere mot magen. fikk bextra sist da jeg hadde bronkitt og låsning i ryggen og jeg kunne like godt spist sukkerbiter, de hadde ingen effekt. Lykke til og god bedring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143665-au-ryggen-min/#findComment-908527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.