Gå til innhold

Til Tod


Gjest arvoton

Anbefalte innlegg

Gjest arvoton

Hei Tod,

Jeg skriver like godt i en ny tråd siden den forrige er blitt foreldet, og jeg ikke vet om du vil komme over innlegget mitt der.

Jeg er så lei meg for at jeg ikke har svart deg før! Jeg vet inderlig godt at jeg burde gjort det, og tenkt på å gjøre det mange ganger, men så har jeg bare ikke klart å ta meg sammen og gjøre det før nå.

Jeg har skrevet et langt brev til legen min, på fire sider, og forklart mine psykiske plager inngående, og bestilt time snarligst.

Jeg hadde planlagt å dra på skolen idag, men så i går natt ble jeg holdt våken av et fryktelig leven. Det varte rundt 45 minutter. Jeg hørte "mare"-lyder, mennesker som skrek og ropte om hjelp, og føtter som kom trampende ned trappene til kjelleren hvor jeg lå. Lydene og stemmene kom fra overalt rundt meg, over meg, og inni meg. Jeg sov ikke, men var likevel ikke helt våken. Jeg kunne se rommet rundt meg, men var svært sløv og søvnig. Jeg var svært redd og anspent. Hjertet mitt banket fort og jeg kaldsvettet, skalv og hakket tenner. Jeg ville løpe ut på gaten og be første og beste person om hjelp, men levenet stilnet da jeg klarte å våkne fullstendig, og jeg innså at det hadde vært skammelig å gjøre.

Jeg skjønner bare ikke hva jeg har gjort galt og hvorfor jeg utsettes for slik redsel...

Nå håper jeg bare solen ikke går ned og etterlater meg alene i et slikt redselsfullt mørke en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at du har bestilt time hos legen. Du beskriver hypnagoge episoder som virker temmelig ubehagelige. Jeg har opplevd veldig lignende ting, som del av depresjoner. Fikk da Nozinan, som både virker beroligende og demper hypnagoge tilstander.

Håper du holder ut dagene nå, er spent på å høre hva legen din sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...