Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg sliter med dårlig luktesans. Mange mener sikkert at dette er bare en fordel, men jeg syns det er ganske ubehagelig å ikke kjenne lukt som andre kjenner.

Jeg lurte på om noen visste om noe som kan hjelpe på luktesansen?

Fortsetter under...

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg kjenner faktisk to personer som ikke har luktesans ovehodet. De mangler det rett og slett, men jeg vet ikke om det er det samme i ditt tilfelle, eller om noe kan gjøres.

Når man mangler luktesans er man forresten 5% ufør, mener jeg den ene av dem sa..

Skrevet

Hvis du røyker så kan det hjelpe endel å slutte.

Skrevet

Jeg kjenner faktisk to personer som ikke har luktesans ovehodet. De mangler det rett og slett, men jeg vet ikke om det er det samme i ditt tilfelle, eller om noe kan gjøres.

Når man mangler luktesans er man forresten 5% ufør, mener jeg den ene av dem sa..

Jeg røyker ikke, har aldri gjort det, så det er ikke noe problem... Har litt luktesans, noen ting kjenner jeg altfor godt, mens andre ting kjenner jeg ikke i det hele tatt.

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg røyker ikke, har aldri gjort det, så det er ikke noe problem... Har litt luktesans, noen ting kjenner jeg altfor godt, mens andre ting kjenner jeg ikke i det hele tatt.

Du høres nesten ut som samboeren min ;-)

Skrevet

Er du konstant tett i nesa da tro? Nesespray?

Annonse

Skrevet

Du høres nesten ut som samboeren min ;-)

Hehe, det er ikke noe stort problem, bare litt irriterende.. Er ikke tett i nesa nei..

Gjest mor i juni
Skrevet

Hehe, det er ikke noe stort problem, bare litt irriterende.. Er ikke tett i nesa nei..

Jeg er ikke Åsemor. :-)

Skrevet

Hei.Tips: har du prøvd et "nesehorn" ? Dette brukes til å skylle nesen med og er å få kjøpt på apoteket. Har prøvd selv med godt resultat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...