Gå til innhold

Savn etter frihet...


Gjest Xpartygirl

Anbefalte innlegg

Gjest Xpartygirl

Hei!

For 6mnd siden fikk jeg en sønn,er sammen med barnefaren og har det helt greit.Men jeg sliter med at jeg velig ofte sitter å drømmer meg bort om hvordan livet var før... Og hvordan det kunne vært nå hvis det ikke var for barn og mann.

Jeg levde et til tider "vilt" liv med mye festing i helgene og hadde mye morro!Overgangen fra det til å gå gravid og få barn har vært stor og jeg var ikke så forberedt på det som jeg trodde.Jeg klarer ikke slå meg til ro med at friheten er borte for evig tid!Får helt panikk når jeg tenker på det.Har ikke noe problem med å ta vare på baby`n min og elsker han jo høyt,det er ikke det det går på.Jeg skulle gjerne hatt noen gode råd om hvordan jeg kan takle dette problemet..Jeg kan jo ikke leve i fortiden og heller ikke sitte å fable om ting som aldri vil skje.Jeg har også konstant dårlig samvittighet fordi jeg i det hele tatt kan sitte å ønske meg denne deilige frihetsfølelsen tilbake.Har ikke nevnt det for samboeren min for jeg tror ikke det vil gjøre forholdet noe bedre.Jeg har sosial angst,er redd for å ta kontakt med nye mennesker(derfor mye festing før,alt så mye enklere i fylla)og blir værende mest hjemme.Noen flere som har det sånn ? Del gjerne dine tanker og erfaringer med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest et tips

Tror det er veldig vanlig å tenke på "hvordan ting kunne vært". Hadde du ikke hatt barn, hadde du kanskje tenkt på hvordan det ville vært å ha barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...