Gå til innhold

Lamictal og hudutslett


Gjest august283

Anbefalte innlegg

Gjest august283

Hallo, jeg har nå brukt Lamictal i en måneds tid. Har brukt 25 mg i to uker, så 50 i 2 uker og deretter 100, som jeg har gått på i to uker. Dette har gått fint og jeg har virkelig følt at det har lettet mine RBD-svingninger, bla. greier jeg å jobbe. For noen dager siden dukket det opp 4 utslett på ca. 3 cm i diameter ved lysken. Får ikke tak i legen min, så jeg tenkte jeg skulle spørre deg. Er det sånn at en må slutte da? Kan man gå tilbake på dosen på 50 og så trappe saktere opp? Det er vel ikke slik at om jeg venter og ser, og utslettet ikke sprer seg, så kan det være farlig? Takknemlig for svar.Har ikke lyst å seponere overilt en så god medisin, men vil jo ikke - satt på spissen- falle om å dø heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest august283

Glemte forresten å si at utslettet ikke klør lenger, og at det er blitt bedre; lysere, ol. Fint om andre brukere også kunne komme med noe respons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg fikk også utslett når jeg økte fra 50 - 100. Jeg fikk utslettet på brystet. Det gikk over etter en dag og jeg fortsatte bare med medisinen. Går i dag på 200 og har brukt det i 8-9 mnd.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...