Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått svar fra en prøve

på immunglobuliner

og er som følgende IgG3 er

0,09

Med andre ord nedsatt konstentrasjon av IgG3.

Hva vil det si,og om evenuelt

medisinering.

Takknemlig for svar

hilsen tgs

Har gått på nolvaldex i 5 år skalnå slutte.Hva kan jeg vente avbivirkninger eller eventuelt.

Burde jeg trappe ned over en viss periode?

Eller spiller det ikke noen rolle.

Hilsen tgs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14381-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære tgs

IgG3 er den undergruppen av IgG som er av betydning ved bekjempelse av bl.a. virus. Nedsatt mengde kan ha betydning for bekjempelse av virusinfeksjoner og derved føre til øket mengde infeksjoner. En nedsatt subgruppe av IgG (som IgG3 er) behøver ikke ha noen klinisk betydning - og hvis ikke reduksjonen er meget stor eller det er redusert total-IgG vil det meget sjelden føre til noen tiltak i form av medisinering eller tilførsel av immunglobulin. I ditt tilfelle kan sikkert reduksjonen være i forbindelse med bruk av medisiner og mengdene ta seg opp etter hvert. Men dette er ting du bør ta opp med legen din som kjenner deg.

Når det gjelder det andre spørsmålet ditt så er jeg ikke den rette til å svare. Vedrørende bruk og slutt med Nolvadex må du konferere med behandlende lege for å få svar, fortrinnsvis behandlende spesialist. Det er heller ikke noe forum på Doktoronline som er direkte rettet mot sykdommene det dreier seg om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14381-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-69745
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...