Gå til innhold

Abdel Rantissi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sant nok. Det er jo ikke ulovlig å ødelegge egen eiendom. Rullestolen til Sjeik Pipelort derimot hadde han visst kjøpt selv for ærlig tjente penger på narkotikasalg og bør erstattes av Sharon:-)

*lol*

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

28

• Sør

19

• Kizza1365380506

17

• Prozak

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er vel ca 1 promille av 1 promille av så gale som Israels tyveri av, og terrorisme i, palestinerenes landområder?

Promille er visst det operative ordet her, men det ville være galt av meg å utdype det. Webmaster har talt.

Desuten har jeg gitt opp å få til en fornuftig debatt med deg.

Skrevet

Promille er visst det operative ordet her, men det ville være galt av meg å utdype det. Webmaster har talt.

Desuten har jeg gitt opp å få til en fornuftig debatt med deg.

Du skriver: "Desuten har jeg gitt opp å få til en fornuftig debatt med deg."

I like måte, selv om du igjen avslører din dobbelmoral ihht å diskutere sak.

Skrevet

Du skriver: "Desuten har jeg gitt opp å få til en fornuftig debatt med deg."

I like måte, selv om du igjen avslører din dobbelmoral ihht å diskutere sak.

Det som gjør deg så sur og gretten er at jeg ikke diskuterer på dine premisser, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre.

Jeg er grunnleggende uenig med deg over hele linjen når det gjelder politikk generelt og Midtøsten i særdeleshet. Noen kommentarer til dine meninger om min moral anser jeg som unødvendig, da det er nettopp slike ting som ødelegger diskusjonene og pådrar tråden røde punkter foran nicknavnene.

Diskutér sak, ikke person.

Skrevet

Det som gjør deg så sur og gretten er at jeg ikke diskuterer på dine premisser, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre.

Jeg er grunnleggende uenig med deg over hele linjen når det gjelder politikk generelt og Midtøsten i særdeleshet. Noen kommentarer til dine meninger om min moral anser jeg som unødvendig, da det er nettopp slike ting som ødelegger diskusjonene og pådrar tråden røde punkter foran nicknavnene.

Diskutér sak, ikke person.

Du skriver: "Diskutér sak, ikke person."

Rett før: "Desuten har jeg gitt opp å få til en fornuftig debatt med deg."

Det er fint hvis du holder deg til sak, men jeg forstår at du ikke evner det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...