Mr Kahn Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Sant nok. Det er jo ikke ulovlig å ødelegge egen eiendom. Rullestolen til Sjeik Pipelort derimot hadde han visst kjøpt selv for ærlig tjente penger på narkotikasalg og bør erstattes av Sharon:-) *lol* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Det er vel ca 1 promille av 1 promille av så gale som Israels tyveri av, og terrorisme i, palestinerenes landområder? Promille er visst det operative ordet her, men det ville være galt av meg å utdype det. Webmaster har talt. Desuten har jeg gitt opp å få til en fornuftig debatt med deg. 0 Siter
Sør Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Promille er visst det operative ordet her, men det ville være galt av meg å utdype det. Webmaster har talt. Desuten har jeg gitt opp å få til en fornuftig debatt med deg. Du skriver: "Desuten har jeg gitt opp å få til en fornuftig debatt med deg." I like måte, selv om du igjen avslører din dobbelmoral ihht å diskutere sak. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Du skriver: "Desuten har jeg gitt opp å få til en fornuftig debatt med deg." I like måte, selv om du igjen avslører din dobbelmoral ihht å diskutere sak. Det som gjør deg så sur og gretten er at jeg ikke diskuterer på dine premisser, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Jeg er grunnleggende uenig med deg over hele linjen når det gjelder politikk generelt og Midtøsten i særdeleshet. Noen kommentarer til dine meninger om min moral anser jeg som unødvendig, da det er nettopp slike ting som ødelegger diskusjonene og pådrar tråden røde punkter foran nicknavnene. Diskutér sak, ikke person. 0 Siter
Sør Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Det som gjør deg så sur og gretten er at jeg ikke diskuterer på dine premisser, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Jeg er grunnleggende uenig med deg over hele linjen når det gjelder politikk generelt og Midtøsten i særdeleshet. Noen kommentarer til dine meninger om min moral anser jeg som unødvendig, da det er nettopp slike ting som ødelegger diskusjonene og pådrar tråden røde punkter foran nicknavnene. Diskutér sak, ikke person. Du skriver: "Diskutér sak, ikke person." Rett før: "Desuten har jeg gitt opp å få til en fornuftig debatt med deg." Det er fint hvis du holder deg til sak, men jeg forstår at du ikke evner det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.