Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Otard, V.S.O.P.

*schåll*

Pinglekonjakk! Var ikke du avholds?

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• Mr Kahn

17

• Grip

9

• Kizza1365380506

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jubler?

Hvem er det som skyter i luften og danser i gatene hver gang en av deres roboter har «lykkes» å blåse en skolebuss full av jødiske skolebarn til himmels?

Nei, jeg jubler ikke, jeg er bare lettet. Dette beviser at tålmodigheten er slutt, og at de heretter får det de ber om.

yyiiihaaaa??? Ikke jubel? Du ser ikke en liten selvmotsigelse her?

Skrevet

I SV og ellers ute på den ortodokse sosialistiske venstresiden er man opplært til å tro og viderefortelle at arabiske klans- og ummasamfunn er en undertrykket urban underklasse som må befris fra de onde sionistene og deres streben etter verdenherredømme. En arv de dro med seg etter et dokument den russiske tsars hemmelige politi utferdiget i 1905, også kjent som Sions Vises Protokoller.

Kommunistene, som enda ikke har kommet over sjokket etter Hitlers svik og overfall etter ikke-angrepspakten av 1939 og kollapset i 1989, har nå sett seg en golden opportunity til å reise kjerringa gjennom denne «frihetskampen» for å «frigjøre det okkuperte Palestina» fra sionistenes åk(!)

Hvis vi løfter hodet litt over bøttekanten, så vil vi snart se hvordan det står til med fred, frihet og demokrati i disse statene der kommunismen og Islam har fått herje fritt. Det er sult, nød, terror og fanskap så langt øyet rekker. Men du må for all del ikke påpeke at denne keiseren går rundt i blanke rævva, for da får du DOLs perpetuum mobile m/drabanter på nakken.

Disse marxistene er som krabber i ei bøtte, prøver en å komme seg ut, så kommer de andre og drar ham ned igjen. Tragisk, men interessant å observere.

Hold ut!

Jeg tror en ganske stabil del av folket (med et par representanter på dol) alltid har denne spesielle hangen etter meningstvang, kontroll, sensur, diskriminering, og ensretting...og er villige til å ta nødvendige midler i bruk.

En del hadde sans for nazismen under krigen, noen var kommunister/marxister så lenge det var liv i disse systemene og samme type mennesker trykker i dag islam til brystet.

De fleste av disse vil alltid ta de totalitæres parti, spesielt hvis det oppstår konflikt med Vesten på en eller annen måte.

....

Det er jo kanskje greit. Folk må få mene hva de vil.

På den annen side har mange av disse menneskene på underlig vis klart å skape dagsorden og å styre mye av det som skjer i offentlig debatt, kort sagt legge premissene for hva som er politisk korrekt.

Konsekvensen kan vi se på mange områder (kfr Jan Petersen). Det farligste er imidlertid at samfunnet blir ryggesløst og holdningsløst, uten kraft og evne til å forsvare seg selv. Dette gjør oss til lette offer for andre grupper som har klare mål, visjoner og strategier og som ser på Vesten som hovedfienden.

Gjennom å relativisere alle verdier og nikke anerkjennende til all verdens fanskap, er vi ute av stand til å forsvare våre egne; Demokrati, likeverd og frihet.

Vi ser tendenser til det; Al-qaida "vant" valget i Spania og deres etterplaprere og horer i Vesten argumenterer heftig for at vi må rette oss etter deres krav. Vi ser med vantro at det i lille Norge kan samles titusener i demonstrasjonstog mot..ja, ikke terroristene, men mot terroristenes hovedfiende og demokratiets fremste forsvarere.

Det er underlig og det spørs om vi ikke er i ferd med å grave graven til vår samfunnsorden.

Vi tror at vi kan beholde den uten kamp og rake rygger, og tar sørgelig feil.

Skrevet

Du skriver: "Disse marxistene er som krabber i ei bøtte,"

Og igjen må du ty til fantasier.

Ikke min feil hvis du føler deg direkte truffet av den overskriften.

Våg å diskutére sak.

Skrevet

Pinglekonjakk! Var ikke du avholds?

Merkelig hvor mange egenskaper jeg kan tillegges i en diskusjon. Avholds? Selvsagt forbeholder jeg meg retten til å ta et glass konjakk ved de rette anledninger, men derfra til å supe seg sidrævva og plattfot er da et langt sprang.

Jeg er ikke-røyker, spiser passe sunt og er edruelig nok til å fortjene karakteristikken måteholden når det gjelder alkohol.

Kan vi nå bli ferdig med å diskutere mr Kahn?

Skrevet

yyiiihaaaa??? Ikke jubel? Du ser ikke en liten selvmotsigelse her?

Du velger selv hvordan du vil tolke tonefallet. For alt du vet kan det ha vært smaken på en 12 år gammel Otard som utløste ovasjonene.

Det er visst ikke lett å formidle betydningene eller meddele seg blant tolkerne på DOL. Så jeg tar selvkritikk på den.

Annonse

Kizza1365380506
Skrevet

Jubler?

Hvem er det som skyter i luften og danser i gatene hver gang en av deres roboter har «lykkes» å blåse en skolebuss full av jødiske skolebarn til himmels?

Nei, jeg jubler ikke, jeg er bare lettet. Dette beviser at tålmodigheten er slutt, og at de heretter får det de ber om.

:o) Vil si du festet litt jeg.

Mvh

Skrevet

Jeg tror en ganske stabil del av folket (med et par representanter på dol) alltid har denne spesielle hangen etter meningstvang, kontroll, sensur, diskriminering, og ensretting...og er villige til å ta nødvendige midler i bruk.

En del hadde sans for nazismen under krigen, noen var kommunister/marxister så lenge det var liv i disse systemene og samme type mennesker trykker i dag islam til brystet.

De fleste av disse vil alltid ta de totalitæres parti, spesielt hvis det oppstår konflikt med Vesten på en eller annen måte.

....

Det er jo kanskje greit. Folk må få mene hva de vil.

På den annen side har mange av disse menneskene på underlig vis klart å skape dagsorden og å styre mye av det som skjer i offentlig debatt, kort sagt legge premissene for hva som er politisk korrekt.

Konsekvensen kan vi se på mange områder (kfr Jan Petersen). Det farligste er imidlertid at samfunnet blir ryggesløst og holdningsløst, uten kraft og evne til å forsvare seg selv. Dette gjør oss til lette offer for andre grupper som har klare mål, visjoner og strategier og som ser på Vesten som hovedfienden.

Gjennom å relativisere alle verdier og nikke anerkjennende til all verdens fanskap, er vi ute av stand til å forsvare våre egne; Demokrati, likeverd og frihet.

Vi ser tendenser til det; Al-qaida "vant" valget i Spania og deres etterplaprere og horer i Vesten argumenterer heftig for at vi må rette oss etter deres krav. Vi ser med vantro at det i lille Norge kan samles titusener i demonstrasjonstog mot..ja, ikke terroristene, men mot terroristenes hovedfiende og demokratiets fremste forsvarere.

Det er underlig og det spørs om vi ikke er i ferd med å grave graven til vår samfunnsorden.

Vi tror at vi kan beholde den uten kamp og rake rygger, og tar sørgelig feil.

Vel talt!

Skrevet

:o) Vil si du festet litt jeg.

Mvh

Festet og feste, fru blom, det er to forskjellige ting det. Jeg hadde nesten forventet å bli sammenliknet med Frps grunnlegger, Anders Lange, som skålte i eggelikør når det gikk medhårs.

Som jeg antydet overfor en annen signatur her, tonefall og kontekst har en lei tendens til å bli tolket slik en vanligvis høres ut inne i folks hue når de leser det jeg skriver.

Men allikevel, min bifallsytring til drapet på Rantisi står ikke til sammenlikning med folk som danser i gatene og skyter i luften etter å ha drept et dusin jødiske skolebarn. Jeg regner med at du aldri ville finne på å relativisere i den sammenhengen.

Det var min egen dumhet å gi de andre sjansen til nettopp dette.

Skrevet

Igjen, din støtte for terrorismen er syk.

Ingen her støtter drap på jøder/israelere.

Det går dårlig med heltene dine, sør? Ikke så rart du blir sur på dem som verdsetter en viss reduksjon i skadedyrbestanden.

Det neste blir jo at Khalid Meshaal, hamas-sjef p.t. Damaskus, blir blymarmorert eller får en rakett rett i gulltanna.

De plukkes nå, sør, en etter en.

Skrevet

Det går dårlig med heltene dine, sør? Ikke så rart du blir sur på dem som verdsetter en viss reduksjon i skadedyrbestanden.

Det neste blir jo at Khalid Meshaal, hamas-sjef p.t. Damaskus, blir blymarmorert eller får en rakett rett i gulltanna.

De plukkes nå, sør, en etter en.

Igjen viser du jo at du er en av "dem" - terroristene.

Heltene mine er de som står imot drap (på begge sider).

Skrevet

Ikke min feil hvis du føler deg direkte truffet av den overskriften.

Våg å diskutére sak.

Marxister er ikke "sak" - det er din fantasi.

Skrevet

Merkelig hvor mange egenskaper jeg kan tillegges i en diskusjon. Avholds? Selvsagt forbeholder jeg meg retten til å ta et glass konjakk ved de rette anledninger, men derfra til å supe seg sidrævva og plattfot er da et langt sprang.

Jeg er ikke-røyker, spiser passe sunt og er edruelig nok til å fortjene karakteristikken måteholden når det gjelder alkohol.

Kan vi nå bli ferdig med å diskutere mr Kahn?

Jeg diskuterer ikke deg, jeg bare lurte. Ergo så spurte jeg. Bare noe jeg troode jeg husket fra tidligere.

Annonse

Skrevet

Jeg diskuterer ikke deg, jeg bare lurte. Ergo så spurte jeg. Bare noe jeg troode jeg husket fra tidligere.

Du skakke tru, du ska veta.

Skrevet

Vi gleder oss. Terrorister og vanekriminelle må bekjempes med alle midler både ute og hjemme.

Skrevet

Vi gleder oss. Terrorister og vanekriminelle må bekjempes med alle midler både ute og hjemme.

Utenomrettslige henrettelser ER terrorisme. Skal du derfor bekjempe Sharon? Forfekter du at han skal henrettes? Han er utvilsomt en like stor terrorist som Rantissi.

Skrevet

Utenomrettslige henrettelser ER terrorisme. Skal du derfor bekjempe Sharon? Forfekter du at han skal henrettes? Han er utvilsomt en like stor terrorist som Rantissi.

At du kan kalle Sharon for en terrorist gjør at begrepet terrorist blir utvannet. Man kan være fullstendig uenig i hans politikk, men et land står bak han. Indirekte kaller du da befolkningen i Israel for terrorister, siden de støtter Sharon.

Skrevet

At du kan kalle Sharon for en terrorist gjør at begrepet terrorist blir utvannet. Man kan være fullstendig uenig i hans politikk, men et land står bak han. Indirekte kaller du da befolkningen i Israel for terrorister, siden de støtter Sharon.

Sør har fått det for seg at det er terrorens bekjempere som er de egentlige terrorister, og at terroristene bare utkjemper en rettferdig motstandskamp.

Det hele virker skyldbetynget og må dreie seg om en form for white man's burden.

Kizza1365380506
Skrevet

Festet og feste, fru blom, det er to forskjellige ting det. Jeg hadde nesten forventet å bli sammenliknet med Frps grunnlegger, Anders Lange, som skålte i eggelikør når det gikk medhårs.

Som jeg antydet overfor en annen signatur her, tonefall og kontekst har en lei tendens til å bli tolket slik en vanligvis høres ut inne i folks hue når de leser det jeg skriver.

Men allikevel, min bifallsytring til drapet på Rantisi står ikke til sammenlikning med folk som danser i gatene og skyter i luften etter å ha drept et dusin jødiske skolebarn. Jeg regner med at du aldri ville finne på å relativisere i den sammenhengen.

Det var min egen dumhet å gi de andre sjansen til nettopp dette.

Selvfølgelig kan det ikke likestilles men alikevel. Jeg mener i at dette var en henrettelse uten rettergang. Det er ikke en demokratisk måte å gjøre det på noe jeg er helt imot.

Mvh

Skrevet

Selvfølgelig kan det ikke likestilles men alikevel. Jeg mener i at dette var en henrettelse uten rettergang. Det er ikke en demokratisk måte å gjøre det på noe jeg er helt imot.

Mvh

Yassin og Rantisi har selv opphevet krigens folkerett ved å føre krig mot sivile sakesløse kvinner og barn. Araberne har allerede lagt føringene for hvordan denne krigen skal utkjempes, så da kan de ikke klage når svarene kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...