Gjest bsu Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Hei! Jeg har et boliglån på 800 000,- og blir nå ferdig med BSU'en min i mai måned. Har da spart opp 100 000 + rentene. Hva bør jeg gjøre med BSU pengene? De har jo relativ god rente. Bør jeg latt de stå der så lenge som mulig, eller bør jeg nedbetale lånet? 0 Siter
Gjest sonny&cher Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Du kan ta ut bsu pengene dine januar neste år. Tror nok det lønner seg å betale ned lånet, bsu har vel dårligere rente enn lånet? 0 Siter
civsec Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Du kan ta ut bsu pengene dine januar neste år. Tror nok det lønner seg å betale ned lånet, bsu har vel dårligere rente enn lånet? Anbefaler å bruke rådgiveren i banken til å ta en prat om dette... Men husk at du får jo en rente på ca 2-3,5 % (2-3500 kroner ved totalt beløp innestående pålydende kr. 100.000,-) i de fleste banker, så det blir penger av å ha de stående.... Og det er jo svært få andre steder hvor du får SÅ god rente på sparepengene dine (bortsett fra skatte-rentene ved tilbakebetaling av for mye betalt skatt....) Hva med å ha lånet, bruke noe av BSU pengene på oppussing o.l - og ØKE verdien av leiligheten/boligen? Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.