Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Scholar

19

• fuzzy76

4

• Grip

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest arnehxpp

Hei!

Det er greit. Du kan faktisk slette mitt tilsvar til deg.

Jeg aksepterer at dialogen mellom Sør og meg ikke er av det gode. Så håper jeg Sør for fremtiden moderere seg.

Vennlig hilsen

Skikkelig interesant problemstilling det med ulike nick foran samme person. Og hvor vanskelig tanken er å fatte, det at det er samme menneske bak flere nick, åpenlyst! ødelegger illusjonen om identiteter fullstendig, (kanskje alle er roboter!)

har dine ulike nick ulike personligheter?

har du minnesbrudd mellom de ulike?

leser du ting du ikke kan hugse du har skrevet?

angrer du grusomt noen ganger og ikke kan skjønne hvordan du kunne mene noe slikt?

just checking.

take care. %)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143904-scholar/page/3/#findComment-917297
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest mmmmmmmmmmmmm

Du har i årevis produsert en mengde innlegg som åpenbart ikke er genuine - ved siden av en del innlegg som balanserer på grensen mellom det seriøse og det useriøse. Du vet at vi har slettet flere hundre innlegg som du har skrevet, og må derfor finne deg i at vi forsøker å begrense den type innlegg fra din side som ender med sletting.

Når det gjelder Sør, så har vi de siste dager slettet flere tråder hvor han og endel andre av de faste ikke gjør noe annet enn å krangle.

Det er ingen grunn til å tro at krangler mellom deg og Sør bidrar til et positivt klima på dol...

Så Sør styrer på fortsatt. Ja,ja...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143904-scholar/page/3/#findComment-934338
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...