Gå til innhold

Pappa skremmer meg sånn


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg ringte til pappa i går og han var full. Han sa igjen og igjen at om noe skulle skje med han, om han skulle dø, så måtte jeg holde et øye med lillesøsteren min. Selvfølgelig vil jeg det. Han sa det igjen og igjen. Det høres kanskje ikke skummelt ut, men med det han har sagt før om at han ikke vil leve så blir jeg så redd. Jeg begynner bare å grine. Så synes jeg det er rart for jeg har alltid før blitt kvalm av han, vi har aldri hatt kontakt, men da mamma døde tok jeg kontakt med han og siden har vi hatt kontakt og blitt bedre kjent. Men jeg er så ambivalent pga det han har gjort mot mamma (voldtekt+var utro mens hun var gravid) og han sier stadig at eksen hans, moren til halvsøsteren min, er psykopat og har prøvd å drepe han osv. Men han er snill også. Men jeg vil ikke at han skal dø. Før ville jeg ikke brydd meg, men nå vil jeg ikke det. Han skremmer meg sånn med det han sier, jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det. Han er veldig deprimert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei trrish!

Dette er fyllerør fra en mann som viser svært liten evne til å være opptatt av andre enn sitt eget beste.

Jeg synes du skal ha lite med ham å gjøre, og særlig når han er full. Hvis han er full når du ringer, så avslutt samtalen med en gang.

Ta vare på deg selv, trrrish!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Hei trrish!

Dette er fyllerør fra en mann som viser svært liten evne til å være opptatt av andre enn sitt eget beste.

Jeg synes du skal ha lite med ham å gjøre, og særlig når han er full. Hvis han er full når du ringer, så avslutt samtalen med en gang.

Ta vare på deg selv, trrrish!

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...