Gå til innhold

NHD, allergisk reaksjon på AD..


solens datter

Anbefalte innlegg

solens datter

Hei! Begynte med Remeron fredags kveld. En halv time etter inntak ble jeg hoven i munn og svelg, og det ble en smule tragt å puste. Har fortsatt å ta den til jeg får snakket med legen min. Men er usikker på om det er så lurt.. Har enda sterkere reaksjon på anti-biotika, Hvis jeg må bruke det, må jeg inn på sykehuset. Har du hørt om noen som har fått en slik reaksjon/bivirkning av Remeron?? Og hva ville du rådet din pasient til å gjøre? Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gardina1365380627

har ikke hørt at det skal være noen bivirkninger på remeron,bare at en blir veldig gla i mat,det er rart at de som måte ønske det ikke kan få det for og legge på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg har ikke hørt om det. Likevel kan en i prinsippet reagere allergisk på et hvilket som helst stoff. Bare mange nok bruker Remeron, vil før eller siden noen reagere allergisk.

Hadde du spurt etter kun en tablett, hadde jeg sagt stopp inntil du hadde snakket med legen din.

Når du nå har fortsatt å ta Remeron uten at det har blitt verre, kan du sikkert fortsette noen dager til inntil du får kontakt med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solens datter

Jeg har ikke hørt om det. Likevel kan en i prinsippet reagere allergisk på et hvilket som helst stoff. Bare mange nok bruker Remeron, vil før eller siden noen reagere allergisk.

Hadde du spurt etter kun en tablett, hadde jeg sagt stopp inntil du hadde snakket med legen din.

Når du nå har fortsatt å ta Remeron uten at det har blitt verre, kan du sikkert fortsette noen dager til inntil du får kontakt med legen din.

Takk for svar! Tok en mindre dose i går kveld for sikkerhets skyld, ca 10 mg. Det samme i kveld. Vil unngå å dra datteren min ut av senga midt på natta, for å måtte dra på lege-vakta. En av grunnene til at jeg ble satt på Remeron er langvarige mage-plager. Hvis jeg må skifte lurer jeg på om ikke Surmontil kan være et godt alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...