Gå til innhold

seroxat og orgasme


Gjest pia00

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg bruker 20 mg seroxat daglig. Har fungert veldig bra for meg. Men jeg får ikke orgasme lengre. Har lest meg frem til at dette er en bivirkning. vil dette være slik til jeg slutter med seroxaten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Jeg fant i hvertfall ut at andre teknikker og stillinger måtte til for å få orgasme. Men sexlysten er dessverre redusert og orgasmen kjennes "annerledes" ut. Synd, men slik er det. Jeg tror det beste man kan gjøre er å prøve å bli kjent med seksualiteten sin på nytt. Slik den er med medisiner.

Og gjøre det beste ut av det.

Nå ble jeg veldig fristet til å svare under et annet nick, blyg som jeg er.Lar det stå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant i hvertfall ut at andre teknikker og stillinger måtte til for å få orgasme. Men sexlysten er dessverre redusert og orgasmen kjennes "annerledes" ut. Synd, men slik er det. Jeg tror det beste man kan gjøre er å prøve å bli kjent med seksualiteten sin på nytt. Slik den er med medisiner.

Og gjøre det beste ut av det.

Nå ble jeg veldig fristet til å svare under et annet nick, blyg som jeg er.Lar det stå til.

Takk for svar :-)

Jeg har prøvd ulike ting, men orgasmen er desverre borte... Andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-)

Jeg har prøvd ulike ting, men orgasmen er desverre borte... Andre som har opplevd dette?

Har gått på seroxat i flere år og går nå på efexor. hadde problemer med sexlivet i begynnelsen. Men går helt fint nå! Tar litt tid før kroppen venner seg til det er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...