Gå til innhold

medisinbruk

Anbefalte innlegg

Gjest marlene82
Skrevet

Tar smertestillende tabl.ca hver tredje dag pga kronisk sykdom, det jeg lurer på, er om dette er skadelig for leveren? Skal selvfølgelig ikke fortsette med dette iall fremtid, men akkurat nå er det nødv... Andre skader som kan opp stå?

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Du kan risikere å få magesår, ikke nødvendigvis på den dosen du tar, men prøv å spise samtidig med at du tar tablettene. Kanskje en banan eller noe.

Mvh

• 2 uker senere...
Bugge1365380662
Skrevet

Kan jeg spørre hvilke medisiner du tar? og hvor stor dose?Og om du har problemer med magen og tendenser til magesår. Så kanskje jeg kan gi deg et bedre svar.Hilsen ei som selv er regelmessig avhengig av smertelindring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...