Gjest Pros and cons Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Hvor bestiller man billetter? 0 Siter
Grip Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Det blir det neppe noe av her i landet. Vi har tradisjoner mer i retning av å demonstrere mot de som forsøker å motarbeide terror. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Er det i vikingeskipet på Hamar? I så fall er det Billettservice 81533133 er telefonnummeret ) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Det blir det neppe noe av her i landet. Vi har tradisjoner mer i retning av å demonstrere mot de som forsøker å motarbeide terror. Åja, la oss brenne noen fler amerikanske flagg. DET er jo virkelig å motarbeide terror...... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 http://idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=4817 Sjansen er vel stor for at yrkesdemonstarntene kommer for å brenne noen israelske flagg og bælje av seg noen taktfaste hat-tirader mot jødetstaten. Nå venter vi bare på bokbålet og singlingen i krystall. 0 Siter
Gjest Pros and cons Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Det blir det neppe noe av her i landet. Vi har tradisjoner mer i retning av å demonstrere mot de som forsøker å motarbeide terror. Noe har gått deg hus forbi, Grip! Sjekk ut Mr Kahns lenke. 0 Siter
Gjest Pros and cons Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Er det i vikingeskipet på Hamar? I så fall er det Billettservice 81533133 er telefonnummeret ) Takk for svar, Snorkfrøken! 0 Siter
Gjest Pros and cons Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 http://idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=4817 Sjansen er vel stor for at yrkesdemonstarntene kommer for å brenne noen israelske flagg og bælje av seg noen taktfaste hat-tirader mot jødetstaten. Nå venter vi bare på bokbålet og singlingen i krystall. Jepp, det er dette arrangementet jeg sikta til. Jeg deler derimot ikke din frykt for at et lass med vandrende palestinaskjerf kommer med Lillehammer-toget. Om de mot formodning skulle gjøre det, hva skal de demonstrere mot? Dårlig vær? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Jepp, det er dette arrangementet jeg sikta til. Jeg deler derimot ikke din frykt for at et lass med vandrende palestinaskjerf kommer med Lillehammer-toget. Om de mot formodning skulle gjøre det, hva skal de demonstrere mot? Dårlig vær? Siden når trengte disse palestinafronterne noe påskudd for å lage fanskap? Som de fleste anti-semitter benytter de enhver anledning og forsamling til å spre sitt fanatiske jødehat. 0 Siter
Gjest Pros and cons Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Siden når trengte disse palestinafronterne noe påskudd for å lage fanskap? Som de fleste anti-semitter benytter de enhver anledning og forsamling til å spre sitt fanatiske jødehat. Denne gangen har de ikke penger til toget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.