Gå til innhold

Kvinner og geografi

Anbefalte innlegg

Gjest Lonkil
Skrevet

Når kvinnen er mellom 18 og 21 år er hun som Afrika eller Australia. Hun er delvis oppdaget, halvveis vill og naturlig vakker med en del uutforskede områder rundt de fruktbare områdene.

Når hun er mellom 21 og 30 år er hun som Amerika eller Japan. Fullt ut oppdaget, godt utviklet og klar for forhandlinger, særlig med land som har biler og penger.

Når hun er mellom 30 og 35 år er hun som India eller Spania. Varm, avslappet og bevisst om sin egen skjønnhet.

Når hun er mellom 35 og 40 år er hun som Frankrike eller Argentina. Hun kan være halvt ødelagt av kriger, men fremdeles varm og innbydende for besøkende.

Når hun er mellom 40 og 50 år er hun som Jugoslavia eller Irak. Hun tapte krigen og er forfulgt av tidligere års feilgrep. Massive rekonstruksjoner er nå påkrevet.

Når hun er mellom 50 og 60 år er hun som Russland eller Canada. Vid, åpen og stille. Grensene er nærmest upatruljerte men det kalde klimaet holder folk unna.

Når hun er mellom 60 og 70 år er hun som England eller Mongolia. En strålende og gloriøs fortid med mange erobringer, men ingen fremtid.

Etter fylte 70 år er hun som Albania eller Afghanistan. Alle vet hvor de er men ingen vil dit.

Fortsetter under...

Gjest aaaaan
Skrevet

siden jeg enda ikke har passert 36,,,nærmer seg... så er jeg som spania...lykke og ve:O)

Skrevet

Jeg er 21... på vei fra Afrika til Amerika da? :o)

Gjest Lonkil
Skrevet

Jeg er 21... på vei fra Afrika til Amerika da? :o)

Tror nok denne oversikten er fra et gammelt kart. Kan sikkert flytte grensene 10 år nedover.

Gjest Lonkil
Skrevet

Tror nok denne oversikten er fra et gammelt kart. Kan sikkert flytte grensene 10 år nedover.

Kanskje ikke....

Noen grenser må jo flyttes oppover også. En er "utforsket" mye tidligere og blir moden mye senere?

Skrevet

Du mener det, ja? Jeg er ganske uoppdaget, men vel kjent for noen :P

Hvilket land blir det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...