mum Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Hvilken rente får man på pengene man får tilbake på skatten? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Ingen. Akkurat som du ikke betaler rente på skatt du skylder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Ingen. Akkurat som du ikke betaler rente på skatt du skylder. Gi deg da. I så fall må det være første gang i år. Folk blir jo oppfordret til å betale restskatten nå for å slippe renter. 0 Siter
laban Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 http://www.nettbasar.no/fin/norsk/aktuelt/006071-230122/dok-bn.html Se litt ned på siden. 0 Siter
Luise Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 http://odin.dep.no/fin/norsk/aktuelt/006071-230122/index-dok000-b-f-a.html Rentesatsene for restskatt og tilbakebetaling av skatt fra 1. januar 2004 (gjelder ligningsåret 2003) – 2,8 prosent for juni, 3,1 prosent for høsten 0 Siter
laban Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Ingen. Akkurat som du ikke betaler rente på skatt du skylder. Joda, det er rente på begge deler. Hvis man ikke forter seg og betaler inn skatten man skylder før 1.5. Venter man til kravet kommer, er det rentepåslag. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Gi deg da. I så fall må det være første gang i år. Folk blir jo oppfordret til å betale restskatten nå for å slippe renter. Ja, hvis man drøyer betalinge, .blir det renter. Men når man betaler med en gang, har man i praksis hatt et rentefritt lån i fjor 0 Siter
fresja Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 http://odin.dep.no/fin/norsk/aktuelt/006071-230122/index-dok000-b-f-a.html Rentesatsene for restskatt og tilbakebetaling av skatt fra 1. januar 2004 (gjelder ligningsåret 2003) – 2,8 prosent for juni, 3,1 prosent for høsten Gunstigere å sette pengene i skatt enn å sette dem i banken, altså... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Ja, hvis man drøyer betalinge, .blir det renter. Men når man betaler med en gang, har man i praksis hatt et rentefritt lån i fjor Ja, men det er renter på etterbetalingen i juni. Selvangivelsen vi har fått nå er jo egentlig bare en kladd som skal hjelpe oss til å skrive den riktige ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Ja, men det er renter på etterbetalingen i juni. Selvangivelsen vi har fått nå er jo egentlig bare en kladd som skal hjelpe oss til å skrive den riktige ) Jeg får ikke ferdigutfylt, så jeg får skatteresultatet mitt i oktober. Da vil jeg i praksis ha hatt en lang, god rentefri låneperiode, hvis jeg hadde kalkulert med restskatt. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Jeg får ikke ferdigutfylt, så jeg får skatteresultatet mitt i oktober. Da vil jeg i praksis ha hatt en lang, god rentefri låneperiode, hvis jeg hadde kalkulert med restskatt. ) Stakkar deg hvis du skriver den sjøl. Siste gangen jeg skrev en skikkelig en brukte jeg tre uker. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Stakkar deg hvis du skriver den sjøl. Siste gangen jeg skrev en skikkelig en brukte jeg tre uker. Vel , nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet: *hvisker og vinker deg nærmere* Jeg elsker å fylle ut skjemaer. Da tar det ikke så lang tid heller, selv om det er mange detaljer. Bruker som regel en ettermiddag på selvangivelsen, og det er i grunn veldig ok. Det blir mellom oss, greit? ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Vel , nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet: *hvisker og vinker deg nærmere* Jeg elsker å fylle ut skjemaer. Da tar det ikke så lang tid heller, selv om det er mange detaljer. Bruker som regel en ettermiddag på selvangivelsen, og det er i grunn veldig ok. Det blir mellom oss, greit? ;o) Det er greit ) Jeg synes også det er helt ok og skrive selvangivelsen så lenge det ikke innvolverer personlige ting. Men når jeg skulle ha særfradrag for sykdomsutgifter fikk jeg fullstendig noia. Men jeg fikk godkjent 60 000 kr så det var vært de tre ukene. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Det er greit ) Jeg synes også det er helt ok og skrive selvangivelsen så lenge det ikke innvolverer personlige ting. Men når jeg skulle ha særfradrag for sykdomsutgifter fikk jeg fullstendig noia. Men jeg fikk godkjent 60 000 kr så det var vært de tre ukene. Ja, det var grei lønn for strevet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Ja, det var grei lønn for strevet. Bortsett fra at jeg fikk skattelette for liten skatteevne så jeg tjente ikke fem øre på det ) Så nå gidder jeg ikke men jeg har gjort det den ene gangen og resultatet er at jeg får standardfradraget på 8800 hvert år for sykdomsutgiftene. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Bortsett fra at jeg fikk skattelette for liten skatteevne så jeg tjente ikke fem øre på det ) Så nå gidder jeg ikke men jeg har gjort det den ene gangen og resultatet er at jeg får standardfradraget på 8800 hvert år for sykdomsutgiftene. Skulle bare mangle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.