Gå til innhold

Leserinnlegg i avisa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vel ikke hendt før at jeg har sendt avgårde et leserinnlegg til avisa...

Idag ble jeg derimot provosert til å svare på et leserbrev, og trykket akkurat på send mail-knappen.

Trodde ikke det ville kjennes sånn...ble faktisk litt smånervøs, gitt.

Blir liksom litt annerledes å undertegne med fullt navn, enn å skrive under nick her på nettet.

Har egentlig ikke skjønt hvem som gidder å drive og skrive inn til avisenes debattsider, men sannelig havna jeg i fella selv.

Ja ja, gjort er gjort og spist er spist.

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg er i ferd med å gjøre det samme selv. Er rimelig drittlei av ei kjerring som skriver inlegg nærmest daglig at jeg tenkte jeg skulle forfatte et ørlite svar.

Fortell om reaksjonene da, dette er jo litt spennende.

Skrevet

Jeg er i ferd med å gjøre det samme selv. Er rimelig drittlei av ei kjerring som skriver inlegg nærmest daglig at jeg tenkte jeg skulle forfatte et ørlite svar.

Fortell om reaksjonene da, dette er jo litt spennende.

Det kan jeg gjøre. Håper det kommer på trykk, da. :)

Gjest strandhai
Skrevet

Spennende....hvilken avis var det her dah??:-)

Skrevet

Det er greit å få litt balansert motvekt til en del av de hyppigste leserbrevskribentene... ;o)

Skrevet

Det er greit å få litt balansert motvekt til en del av de hyppigste leserbrevskribentene... ;o)

Nettopp ;)

Men nå fikk jeg akkurat mail tilbake om at det var altfor langt...

Så jeg måtte kutte ute mye :(

typisk meg det der, skriver for langt, og prater for mye.

*sukk*

Skrevet

Spennende....hvilken avis var det her dah??:-)

he he, tror ikke jeg sier så mye mer. Måtte jo undertegne med fullt navn ;)

Dessuten fikk jeg akkurat mail tilbake fra avisa om at det var altfor langt...

*sukk*

Gjest strandhai
Skrevet

he he, tror ikke jeg sier så mye mer. Måtte jo undertegne med fullt navn ;)

Dessuten fikk jeg akkurat mail tilbake fra avisa om at det var altfor langt...

*sukk*

Jøss, hva for en avis er det her hvor det er et krav at man undertegner med fullt navn på leserinnlegg??

Vel, er det ikke derfor vi er her på dol dah? For å få utløp for eventuelt raseri, og diskusjonstrang, og fortelle alt det andre vi ikke får fortalt ellers?

Skrevet

Jøss, hva for en avis er det her hvor det er et krav at man undertegner med fullt navn på leserinnlegg??

Vel, er det ikke derfor vi er her på dol dah? For å få utløp for eventuelt raseri, og diskusjonstrang, og fortelle alt det andre vi ikke får fortalt ellers?

Jeg vet ikke om det er krav, ser bare at de fleste gjør det. Og syns det var helt ok å undertegne også, jeg står for det jeg sa i innlegget.

Men av den grunn vil jeg ikke ut med hvor pga. at jeg her på DOL ikke er kjent under navn. :)

Såklart jeg kunne diskutert det her på dol, det har jeg nok gjort også.

Men akkurat i dette tilfellet måtte jeg plukke et superidiotisk innlegg istykker, ved å stikke hull på alle de merkelige påstandene forfatteren kom med. Derfor måtte jeg heller svare i avisa.

Men jeg er og blir aldri noen ivrig leserinnleggskribent.

:)

Holder meg til dol for det meste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...