Gjest evig takknemlig Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Jeg er ei 22 år gammel jente som jobber deltid i klesbutikk. På samme senter er det en ett år eldre gutt, vi har blitt kjent gjennom jobben. Hver gang vi møter på hverandre flørter vi ganske åpenlyst, og han virker veldig interessert og har flere ganger sagt at han bare kommer innom butikken jeg jobber i når jeg er der. Vi prater som om vi er gamle kjente og har fått god kontakt. Jeg har jo etterhvert fått et godt øye til ham, og kunne tenke meg å snakke med ham også utenom jobben. Så skal jeg ut på byn på lørdag, er det for desperat å spørre om han vil møte meg eller noe? Jeg har ikke nummeret hans, så jeg må isåfall spørre neste gang jeg er på jobb. Jeg blir så usikker på dette, skulle tro jeg hadde lært i en alder av 22, men det virker som jeg enten virker for kostbar eller for desperat når jeg møter nye gutter. Har dere forslag til en uformell måte å be ham med ut på? 0 Siter
Gjest tod Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Spør om han skal ut i helga. Si at det ville vært morsomt å møte ham i så fall. Det burde ikke være verre enn det. Jeg har mer tro på ærlighet enn forsøk på å gjøre seg "kostbar". 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Det er ikke noe rart ved å si f.eks "du skal ikke ut i helga da?" :-) Og skal han det kan du jo spørre hvor han pleier å gå, og om han har vært der du pleier å gå... Hvis ikke kan du jo si at han burde ta en tur.. Eller noe sånt.. :-) Lykke til! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Enig med de to som allerede har svart. Spør om han skal ut i helgen og om dere evnt. skal treffes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.