Gå til innhold

Hypnagoge halliser


Gjest zuuul

Anbefalte innlegg

Når hallusinasjoner er hyponagoge, altså man ligger i sengen og venter på å sovne, eller man har våknet for litt siden, eller man hører stemmer når man er trøtt. Vil det da si at det ikke er farlig, siden det er hypnagoge tilstander, eller er det fare for å bli psykotisk?

Jeg har blitt deprimert pga stemmene jeg hørte, jeg ble også deprimert da jeg så en hånd som klaska meg i ansiktet, fordi jeg føler at jeg holder på å bli sykere. Gjør jeg det? Eller er det ubetydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Jeg har ingen erfaring med psykotiske tilstander,men jeg vet hva redsel er.Du skriver i et tidligere innlegg at du har begynt å høre stemmer, og at du er redd for at du holder på å bli dårligere.Hvis jeg har forstått deg rett er det noe som har forandret seg. Og da forstår jeg godt at du blir engstelig og redd.Du går på fluanxol,og jeg vet ikke hvem det er som skriver dem ut til deg,men kanskje du burde ta en prat om det du frykter med vedkommende. Da kan du få forklart tydelig hvordan du har det,hva som har forandret seg m.mer.Å gå og engste seg høres mye verre ut.Med vennlig hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...