Gå til innhold

kjærlighetssorg


lost in love

Anbefalte innlegg

lost in love

Jeg er en jente på 18 år. i dag er det ca. 5 måneder siden eksen min slo opp med meg. han var den første jeg var i lag med og jeg elsket han av hele mitt hjerte. vi var sammen i 10 måneder noe som var de 10 beste månedene i mitt liv. den dagen han slo opp ga han ikke noen særlig god grunn. jeg vet han elsket meg, men han måtte ha tid til å jobbe overtid og ha tid for seg selv. tre dager etterpå var han sammen med ei ny jente. det såret meg mer enn jeg trodde var mulig. jeg fikk heller aldri snakket skikkelig ut med han om hvorfor han virkelig slo opp og få svar på mye annet. to uker etterpå slo han opp med den nye dama, han hadde følelser for meg enda. han prøvde å ta kontakt men jeg var skeptisk for jeg ville ikke bli såret igjen, jeg strevde fremdeles med å komme over han. nå er han forlovet med en ny jente etter bare 3 måneder. han ville forlove seg med meg også, så det er ikke det som eg det store problemet, jeg bare klarer ikke å komme over han jeg tenker på han hver dag, og blir like nedbrutt hver gang jeg ser han. jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. jeg hater å leve slik, jeg kommer jo ikke videre. nå har moren hans og invitert meg på besøk. jeg har veldig lyst å gå, for de var som foreldre for meg. men vet ikke om det er så lurt, kansje jeg hadde fått snakket ut med han, tror kansje det hadde hjulpet men det kan også gjøre det verre. hva skal jeg gjøre? jeg orker ikke mer, jeg vil videre men vet ikke hvordan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest steinbukk87

Jeg har ikke noen spesielle råd, vi bare si jeg kjenner meg godt igjen i det du sier... selv om det jeg hadde ikke var så alvorlig som det høres ut som dette har vært.. Du sier han har forlovet seg med en annen jente allerede, for meg høres det litt merkelig ut.. han elsket deg jo! vil bare du skal vite at du fortjener noe bedre enn han!

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mange muligheter

Han slår opp med deg på en uredelig måte, han veksler mellom deg og to andre i løpet av kort tid. Er det denne mannen du savner? Eller er det den mannen du trodde før at han var? Fins han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...