Gå til innhold

Første gang....

Anbefalte innlegg

Gjest bekymra jente
Skrevet

Kanskje et litt vel intimt spørsmål, men jeg setter stor pris på dem som svarer.... saken er den at jeg er ei 20 år gammel jente som endelig har funnet meg kjæreste. han er 26, så det blir selvsagt naturlig for oss å ha sex. men jeg er jomfru, og har ikke en gang turt å fortelle ham det. syntes liksom det er litt pinlig.... er det 'teit' av meg å spørre ham om hvor mange han har hatt?

og så over til hovedsspørsmålet: hvordan var DIN første gang? (jenter altså) jeg gruer meg sånn, har lest og hørt at det er kjempevondt første gang, man revner og blør og kan ikke nyte samleiet i det hele tatt. huff, gruer meg... :( men nytter jo ikke å utsette det heller, -for jeg VIL jo gjerne....

og til gutter som har hatt sex med ei jente som var jomfru, hvordan opplevde du det?

Skrevet

Jeg var 17 første gang, og det var ikke spesielt godt, men heller ikke så vondt som jeg trodde det skulle bli.. Jeg blødde litt, men ikke mye.

Jeg fortalte ikke kjæresten min at det var første gang, han hadde nok vært mer forsiktig om han visste det.

Den første gangen er ikke så ille hvis du er skikkelig kåt, rolig, masse forspill osv.. Det viktigste er å slappe av og nyte...

skorpionfisken
Skrevet

Fortell ham det. Det må jo være stort for ham å vite at han er først.

Dessuten tar han nok mer hensyn til det om han vet det.

Det er ikke så ille som du tror. Tror om dere koser litt først og er tente på hverandre så kan det bli en fin opplevelse, forutsatt at han vet at han må være snill med deg:-)

Synes du skal glede deg jeg, ikke grue deg. Sex mellom to som er glade i hverandre er godt det.

Gjest girlie22
Skrevet

jeg var også 20, han på alder med kjæresten din... sa det ikke før etterpå jeg... synes faktisk nå at jeg skulle ha venta et par måneder til, men det har andre grunner som sikkert ikke dere kommer borti. Uansett. For meg var det helt ok. Ble ganske sår etterpå, og heller ingen høidare fordi jeg akkurat da ikke hadde så mye følelser for ham... Ble absolutt MYE bedre senere, og nå går det supert. Jeg er veldig glad for at jeg venta til jeg var 20 faktisk, men da det skjedde var jeg sånn som deg. klar, og følte at jeg ville bli ferdig med den første gangen.. Og det var kanskje greit... jaja-det her var kanskje mye unødvendig babbel.

Gjest bekymra jente
Skrevet

Fortell ham det. Det må jo være stort for ham å vite at han er først.

Dessuten tar han nok mer hensyn til det om han vet det.

Det er ikke så ille som du tror. Tror om dere koser litt først og er tente på hverandre så kan det bli en fin opplevelse, forutsatt at han vet at han må være snill med deg:-)

Synes du skal glede deg jeg, ikke grue deg. Sex mellom to som er glade i hverandre er godt det.

Takker for beroligende svar!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...