Gå til innhold

Cipralex og alkohol


calle1365380687

Anbefalte innlegg

calle1365380687

Ok. jeg Går på cipralex, har nettopp begynt. jeg er 19 år og russetia mi begynner nå. jeg er nødt til å drikke, da dette er noe jeg har gleda meg til i 3 år :) er det noen andre effekter enn at man blir fortere full og blir lettere dårlig når man har brukt cipralex? eller er det bedre om jeg heller kutter ut cipralex et par dager før jeg drikker, og begynner igjen mandagen etter..... hvor lenge er cipralex i kroppen?

Mvh festklar russ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rosapåball

ikke kutt ut cipralexen i noen dager, det tror jeg absolutt ikke er smart, da blir det jo bare tull. jeg er ingen lege, og alle vil sikkert si at man ikke skal drikke på disse medisinene, eller jeg vet ikke helt. MEn jeg har ihvertfall drukket hver gang jeg har gått på det. da jeg gikk på det for 1 år siden var det som å få tilbake livet mitt, og selvfølgelig ville jeg da ut å feste som andre ungdom. jeg drakk akkurat som før. ble ikke fortere full eller mer dårlig. det gikk fint. begynte på cipralex for 3 uker siden, og i helgen var første gang på 4 måneder jeg var ute på byen. det var gøy : ) og jeg drakk da og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Jeg gikk på zoloft i russetiden, det gikk bra å drikke for meg. De færreste merker noen forskjell, tror jeg. Men det du bør gjøre, for å være på den sikre siden, er å prøve det ut noen kvelder før russetiden, feks at du tar deg en øl/rusbrus/drink en kveld, og kjenner etter om du blir dårlig, og så øke til to neste gang, og kjenne etter, og kanskje holde på sånn til du har drukket 3-4 enheter på en kveld uten å ha blitt dårlig, og etter det er du nok ganske safe. Blir mange kvelder med drikking mens du tester ut, men det er kanskje ikke en ulempe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest browneyed girl