Gå til innhold

Cipralex og alkohol


calle1365380687

Anbefalte innlegg

calle1365380687

Ok. jeg Går på cipralex, har nettopp begynt. jeg er 19 år og russetia mi begynner nå. jeg er nødt til å drikke, da dette er noe jeg har gleda meg til i 3 år :) er det noen andre effekter enn at man blir fortere full og blir lettere dårlig når man har brukt cipralex? eller er det bedre om jeg heller kutter ut cipralex et par dager før jeg drikker, og begynner igjen mandagen etter..... hvor lenge er cipralex i kroppen?

Mvh festklar russ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rosapåball

ikke kutt ut cipralexen i noen dager, det tror jeg absolutt ikke er smart, da blir det jo bare tull. jeg er ingen lege, og alle vil sikkert si at man ikke skal drikke på disse medisinene, eller jeg vet ikke helt. MEn jeg har ihvertfall drukket hver gang jeg har gått på det. da jeg gikk på det for 1 år siden var det som å få tilbake livet mitt, og selvfølgelig ville jeg da ut å feste som andre ungdom. jeg drakk akkurat som før. ble ikke fortere full eller mer dårlig. det gikk fint. begynte på cipralex for 3 uker siden, og i helgen var første gang på 4 måneder jeg var ute på byen. det var gøy : ) og jeg drakk da og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Jeg gikk på zoloft i russetiden, det gikk bra å drikke for meg. De færreste merker noen forskjell, tror jeg. Men det du bør gjøre, for å være på den sikre siden, er å prøve det ut noen kvelder før russetiden, feks at du tar deg en øl/rusbrus/drink en kveld, og kjenner etter om du blir dårlig, og så øke til to neste gang, og kjenne etter, og kanskje holde på sånn til du har drukket 3-4 enheter på en kveld uten å ha blitt dårlig, og etter det er du nok ganske safe. Blir mange kvelder med drikking mens du tester ut, men det er kanskje ikke en ulempe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest browneyed girl

ikke kutt ut cipralexen i noen dager, det tror jeg absolutt ikke er smart, da blir det jo bare tull. jeg er ingen lege, og alle vil sikkert si at man ikke skal drikke på disse medisinene, eller jeg vet ikke helt. MEn jeg har ihvertfall drukket hver gang jeg har gått på det. da jeg gikk på det for 1 år siden var det som å få tilbake livet mitt, og selvfølgelig ville jeg da ut å feste som andre ungdom. jeg drakk akkurat som før. ble ikke fortere full eller mer dårlig. det gikk fint. begynte på cipralex for 3 uker siden, og i helgen var første gang på 4 måneder jeg var ute på byen. det var gøy : ) og jeg drakk da og.

Hei!! Har gått på cipralex selv og drukket alkohol!!Jeg spurte legen min om dette og fikk til svar at jeg kunne ta tabletten(e) veldig tidlig om morgenen den dagen jeg sku drikke.sånn at tabletten(e)har "kommet i systemet" og ikke blandes med alkohol......!For meg har det gått greit!Men selfølgelig innen rimelighetens grenser da:)

Håper dette hjalp deg litt!Hvis du fremdeles er usikker så kan du jo rådføre deg med din egen lege kanskje??Ønsker deg lykke til med russetida:)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ung jente-76

Hei!! Har gått på cipralex selv og drukket alkohol!!Jeg spurte legen min om dette og fikk til svar at jeg kunne ta tabletten(e) veldig tidlig om morgenen den dagen jeg sku drikke.sånn at tabletten(e)har "kommet i systemet" og ikke blandes med alkohol......!For meg har det gått greit!Men selfølgelig innen rimelighetens grenser da:)

Håper dette hjalp deg litt!Hvis du fremdeles er usikker så kan du jo rådføre deg med din egen lege kanskje??Ønsker deg lykke til med russetida:)

klem fra

Har drukket en del mens jeg bruker Cipralex og det har gått bra for meg..,men du burde kanskje styre drikkingen etter grunnen for hvorfor du går på cipralex..for jeg regner ikke med at du bruker medisinen for "morro skyld" ?? Gir bare et godt råd fra meg som har funnet ut at mye alkohol ikke helt passer min psyke akkurat nå... kos deg i russetiden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trassasa

Hehe...

Hender faktisk at jeg skyller ned cipralexen med øl. Har gått helt fint det. (Men det skal man selvsagt ikke gjøre.)

Nå er jeg kanskje ikke noe godt eksempel for jeg tror ikke tablettene virker på meg i det hele tatt.

Det beste er nok å teste det ut gradvis slik som det ble foreslått. Ha en strålende russetid!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...