Gjest lurerlittpådetda Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 ...daycare, pre-school og kindergarden? 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Gjetter vilt: daycare - barnepark? , pre-school - førskole? kindergarden -barnehage? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Gjetter vilt: daycare - barnepark? , pre-school - førskole? kindergarden -barnehage? Daycare og kindergarten (med t!) er mye det samme, det vi kaller barnehage. Pre-school er førskole. 0 Siter
KaVa Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Min vertsmor i USA var pedagogisk leder av en preeschool - som for meg virket som en blanding av førskole og barnehage. Barna var fra tre år og oppover til skolealder. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Daycare er for barn 0- 3 aar Pre school er for barn 4- 5 aar Kindergaten er 5 aaringene paa skolen! Det samme som foerskole var hjemme. Ungene maa gaa paa baade Pre school og i Kindergarten. (vertfall her jeg bor) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.